Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У вас є видання для учасників?"

Переклад:Do you have a publication for members?

3 роки тому

3 коментарі


Namystynka1

чому неозначений артикль? Не будь-яке ж видання, а саме для учасників

3 роки тому

Nordry
Nordry

Із власного досвіду можу сказати, що тут мова не про те, що це якесь особливе "видання для учасників", а, скоріше, про саму наявність примірників якогось видання (наприклад, збірки тез чи наукових статей для учасників конференції), які планується роздати учасникам. Тобто тут "видання" ближче за значенням до "частини тиражу" і в даному випадку є поняттям незлічуваним. А артикль "а" може вживатися перед незлічуваним іменником, якщо той має загальне значення чи називає предмет.

2 роки тому

Olga989426

звідки там видно, що потрібна саме однина?

2 роки тому