1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "They eat rice."

"They eat rice."

Переклад:Вони їдять рис.

April 21, 2015

9 коментарів


Fb8U1

S додається до іменників у множині, а до дієслів - у третій особі однини в Present Simple. Слід звертати увагу, якою частиною мови є слово. Вам вдалось уникнути помилки.


Yevgen891150

артикль тут ставити не треба ?


Fb8U1

Неозначений артикль a ставиться в однині перед іменниками, котрі можна полічити. Рис належить до незлічуваних іменників, як і інші сипучі або рідкі речовини (цукор, сіль, вода, молоко). Проте, іноді можете побачити такі іменники з артиклем, якщо йдеться про певну кількість такої речовини (вода у склянці, сіль у сільниці).


Nina620421

У мене "хромає" вимова


Fb8U1

Вимову можна поправити при бажанні. Треба зрозуміти, що в англійській є чимало звуків, не властивих українській мові. Починайте із освоєння цих звуків. Прислухайтесь до вимови англійського тексту і намагайтесь повторити якомога ближче до оригіналу. Це не вийде з першого разу, повторюйте, акцентуючи увагу на окремих фрагментах. Вимову можна перевірити на сайті forvo.com. Зверніть увагу, що в реченні слова часто звучать не так, як окремо. Впливає звукове оточення. Тож не вважайте помилкою, якщо певні слова в реченні вимовляються не за правилами. Деякі звуки змінюються, деякі майже пропадають.

У мене теж були проблеми з вимовою. Зараз Дуо мене розуміє. До того ж, коли я поліпшив вимову, я став краще розуміти англійську на слух.


rB8I5

Дуо краще розуміє якщо говорити не поспішаючи І робити між словами паузи - щоб 2 слова було чутно - як окремі один від одного.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.