Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я думаю про інший шлях."

Переклад:I am thinking of another way.

3 роки тому

9 коментарів


mizail
mizail

А чому i think about another way, але i am thinking of another way ?

3 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Вибачайте, що далі не українською мовою, але це цитата:

Для глагола to think разница в том, что:

to think about smth. - означает думать о чем-либо или в уме размышлять над чем-либо, сконцентрировать свое внимание. Например: I was thinking about my sister, who had left for London. Либо: I thought about your question all day long.

to think of smth. - используют, чтобы поинтересоваться мнением или спросить кого-то, что он/она думает о чем-то/какое их мнение. Например, What do you think of my new car?
Употребляется для неаналитического, неглубокого мыслительного процесса, т.е. в данном случае “подумать” имеет смысл “прийти на ум”.

Есть, еще одно выражение: to think of doing. Тут заостряется внимание на возможности выполнения действия. We are thinking of having a party this week. Will you come?

Сподіваюсь, допоможе :))

3 роки тому

VadimRomanko

Я зрозумів, що відповідно до Вашого роз'яснення, у цьому речені має бути ABOUT. :)

2 роки тому

Rizdvo
Rizdvo

Мені здається, що на "of" вказує Present Continuous - дія відбувається в даний момент, тобто це не тривалі роздуми, а пошук шляху в даний момент:
Наприклад, я спізнююся на зустріч і думаю, який би коротший шлях знайти (пройти між будинками, "зрізати" на машині, проїхати на метро чи маршрутці тощо). У цьому випадку "I am thinking of another way".

Але ж можна обмірковувати інший шлях у більш глобальному розумінні, наприклад, у житті (зміню місце проживання, роботу, а може і сім'ю). І це вже не десятихвилинний аналіз, а тривалі, докладні, можливо, болісні роздуми про життєвий шлях; грунтовні роздуми не на хвилини або годину-другу: це думки щодня, періодично або постійно протягом досить довгого часу (Present Simple). Тоді "I think about another way".

Але робіть знижку та те, що я всього лише учениця тут і можу помилятися :))

2 роки тому

VadimRomanko

Я зрозумів, що в українській мові є прямі аналоги. Якщо трішки змінити речення (замінити інший на короткий), то получимо:

of - з : Я думаю Зкоротити шлях.

about - про: Я думаю ПРО короткий шлях.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Оксано, Ваш аналіз переконливий. Я записав його. Дякую.

2 роки тому

mizail
mizail

Thank you!

3 роки тому

OksanaEng

different way, здається, теж підійшло б

1 рік тому

DmytroKosh

Що не правильно в: I am thinking about another path?

5 місяців тому