Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De jongen eet varkensvlees."

Vertaling:The boy eats pork.

3 jaar gelden

7 opmerkingen


Ferrie2

Het feit is; bij zij, hij en het zet je ALTIJD een s achter het werkwoord (she, he and it).

3 jaar gelden

liek_xx

Ik heb ze altijd allemaal fout omdat ik EAT en EATS altijd door elkaar haal! Heeft er iemand een manier om het te onderscheiden?

3 jaar gelden

CharlizedeH

Nou kijk... Als je I hebt dan is het eat want dat ben jezelf: ik eet.

3 jaar gelden

loreGysbre

Ja je moet gewoon onthouden dat alleen bij he she en it een -s bijgevoegd wordt

2 jaar gelden

aleksandra912x

bij hij/zij/het(dus ook vader, hond) zet je altijd een s erachteraan

2 jaar gelden

jaanstein123

Porkshop is toch ook juist???

11 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod

Porkchop = varkenskarbonade

11 maanden geleden