"Цей обід наш."

Переклад:The lunch is ours.

April 22, 2015

16 коментарів
Це обговорення закрито.


Viktor_Humeniuk

Our and ours коли вживаються?


Milkho

http://dictionary.cambridge.org/us/grammar/british-grammar/pronouns-possessive-my-mine-your-yours-etc
our - наш/наші
is/are ours - є нашим/нашими
This is our ball. -Це наш м'яч.
This ball is ours. - Цей м'яч наш (є нашим).

Неправильно:
This is ours ball.
This ball is our.


Alina809853

Коли перед ours ставеться are, а коли is?


Nazar230083

Коли однина - is,коли множина - are


Viktor_Humeniuk

Дуже дякую)


KMBh10

Milkho поясни будь ласка коли вживається eat і eats ?


O46h3

Якщо he, she, it, тоді eats, а якщо всі інші особи типу they, we, I, you, тоді eat


Dasha904217

Чому не можна вжити не the а this?


AlexKa673697

Тут два варіанти відповіді.


4l0F

Чому обов'язково ставити is перед ours?


d.toookar

The i This - у чому різниця? В реченні " Цей обід наш" слово "цей" не може бути як "The"?


Veronika_Mukovoz

Коли потрібно застосувати артикль "is", а коли "are"?


O46h3

Is при однині, are при множині


jxl62

я вибрала відповідь і воно ту саму відповідь


eWlj173250

Чому is? Там же множина

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.