"Цейобіднаш."

Переклад:This lunch is ours.

3 роки тому

18 коментарів


Viktor_Humeniuk

Our and ours коли вживаються?

3 роки тому

Milkho
Milkho

http://dictionary.cambridge.org/us/grammar/british-grammar/pronouns-possessive-my-mine-your-yours-etc
our - наш/наші
is/are ours - є нашим/нашими
This is our ball. -Це наш м'яч.
This ball is ours. - Цей м'яч наш (є нашим).

Неправильно:
This is ours ball.
This ball is our.

3 роки тому

Viktor_Humeniuk

Дуже дякую)

3 роки тому

KMBh10

Milkho поясни будь ласка коли вживається eat і eats ?

3 місяці тому

Dasha904217

Чому не можна вжити не the а this?

2 роки тому

AlexKa673697

Тут два варіанти відповіді.

1 рік тому

jxl62

я вибрала відповідь і воно ту саму відповідь

1 рік тому

Vlad485359

Баг

1 рік тому

oksana157283

Натискаю на правильну відповідь . а вибиває що то не правильно) що робити???

1 рік тому

Veronika_Mukovoz

Коли потрібно застосувати артикль "is", а коли "are"?

4 тижні тому

Y1RU2

Я не розумію тут би мав бути 1 варіант а чому 2?

2 роки тому

g4Mx3
g4Mx3

Тому що можна вживати і this, і the.

2 роки тому

ANN500901

Завдання вибрати усі правельні відповіді

2 роки тому

Q7a9

1 варіант? Обід - помідора?

2 роки тому

VadimChern8

Не можу

2 роки тому

mariovizara1

я нажимаю тощо правельно воно не правельно а тошо не правельно то наверно правельно

2 роки тому

cofijka

так важко

1 рік тому

AlexKa673697

Баг

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.