"Цей обід наш."

Переклад:This lunch is ours.

3 роки тому

12 коментарів


Dasha904217

Чому не можна вжити не the а this?

2 роки тому

Viktor_Humeniuk

Our and ours коли вживаються?

3 роки тому

Milkho
Milkho

http://dictionary.cambridge.org/us/grammar/british-grammar/pronouns-possessive-my-mine-your-yours-etc
our - наш/наші
is/are ours - є нашим/нашими
This is our ball. -Це наш м'яч.
This ball is ours. - Цей м'яч наш (є нашим).

Неправильно:
This is ours ball.
This ball is our.

3 роки тому

Viktor_Humeniuk

Дуже дякую)

3 роки тому

KMBh10

Milkho поясни будь ласка коли вживається eat і eats ?

5 місяців тому

O46h3
O46h3

Якщо he, she, it, тоді eats, а якщо всі інші особи типу they, we, I, you, тоді eat

1 місяць тому

AlexKa673697

Тут два варіанти відповіді.

1 рік тому

jxl62

я вибрала відповідь і воно ту саму відповідь

2 роки тому

Vlad485359

Баг

1 рік тому

oksana157283

Натискаю на правильну відповідь . а вибиває що то не правильно) що робити???

1 рік тому

Veronika_Mukovoz

Коли потрібно застосувати артикль "is", а коли "are"?

2 місяці тому

O46h3
O46h3

Is при однині, are при множині

1 місяць тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.