"Komt het vaak voor?"

Vertaling:Is it frequent?

3 jaar gelden

11 opmerkingen


2200Lucia60
2200Lucia60

Er zijn verschillende mogelijkheden om de zin te vertalen 1.Is it frequent? 2.Does it happen often? 3.Does it occur often? 4.Does it happen/occur frequently? Ik schreef "Does it occur often?" en Duo aanvaardde het. Het zou me niet verwonderen als ook de andere zinnen zouden gelden. Een groet.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Beste Lucia. Wat is het doel van deze opsomming van mogelijk goede antwoorden? Bent u opzoek naar bevestiging of deze antwoorden wel of niet goed zijn? Of heeft het tot doel om mensen een lijst van mogelijke antwoorden te geven voor het geval ze zelf het antwoord niet weten?

2 jaar gelden

2200Lucia60
2200Lucia60

Dag Elthek. Ik was heel gewoon heel tevreden dat mijn "occur" werd aanvaard en dus wou ik nog wat vollediger zijn, om bij te dragen en Duolingo beter te maken. Inderdaad is "occur" al wat meer specifiek en door beginners minder gekend. Het maakt de "commentaarpagina" rijker. Zoals jullie, contributors doen, waarvoor ik jullie natuurlijk dank!

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Ok, wellicht is het in de toekomst beter om in zo'n geval simpelweg een opmerking te maken dat occur ook een mogelijkheid is om in het Engels aan te geven dat iets plaatsvindt zonder daarmee alle mogelijke antwoorden te vermelden.

Engels voor Nederlandstaligen wordt veelal door kinderen gebruikt (onder andere op scholen) die vaak de makkelijkste weg zoeken om een antwoord te geven. Hier valt ondermeer het zoeken van de juiste antwoorden in de discussie onder. Dit betekent dan dus ook dat doorgaans herhalingen van goede antwoorden worden verwijderd. Te meer omdat deze opmerkingen vaak geen discussiepunt of vraag bevatten.

2 jaar gelden

2200Lucia60
2200Lucia60

Il zal het eenvoudig houden. Veel Duo-succes, Elthek!

2 jaar gelden

hendy3
hendy3

waarom wordt it happens often goed gerekend en happens it often fout? Alstublieft uitleg van iemand die er verstand van heeft anders doe ik het volgende keren weer fout.

3 jaar gelden

lisa.everaert

Ik denk dat het ligt aan de zinsbouw. Volgens mij is het niet 'happens it often', maar 'it often happens?'. Ik weet het niet zeker. Anders moet je gewoon zeggen: 'is it frequent?'. Dat betekent hetzelfde.

3 jaar gelden

TimeLadyNL

dit is fout, het moet zijn: Does this happen more frequently.

2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Does this happen more frequently? = Komt dit vaker voor?

2 jaar gelden

hendy3
hendy3

wat is er in deze zin fout aan het woordje often??????????????

3 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Ligt eraan wat de zin is.

3 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.