"Roman ne hakkında?"

Çeviri:What is the novel about?

3 yıl önce

6 Yorum


mahirsari

What about is the novel? Saçmalamışmıyım acaba?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet mümkün değil anlamsız oluyor cümleniz. about sona gitmek sorunda.

"what about X?" diye bir kalıp var ama o "peki ya X?" , "X'e ne dersin?" anlamlarında

3 yıl önce

ki.vanc
ki.vanc

Ben de zarflar fiilden önce ya da cümle sonuna gelir kuralından dolayı fiilden ömce kullandım ama olmadı..

10 ay önce

enanasya
enanasya

Ben de aynı şekilde saçmalamışım.

2 ay önce

gldwZP
gldwZP

Ben de aynı yazmıştım

9 ay önce

gldwZP
gldwZP

What about is the novel da kabul edilebilmeli

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.