1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On má rád svou kariéru."

"On má rád svou kariéru."

Překlad:He loves his career.

April 22, 2015

8 komentářů


anna240931

He loves - znamená on miluje
he likes-on má rád


bidlobox

Taky mi vadí ta záměna dvou různých sloves. Být to opačně, tak to program počítá za chybu. Po nás chce přesnost a sám přesný není.


Vlcek1942

Použít "likes" místo "loves" by změnilo význam věty?


Hanka949183

He likes... mi neuznalo, a mělo by to být bráno jako správný překlad


tatka_
Mod
Plus

Jak je zde již uvedeno, likes je také uznáváno. Chtělo by to dodat váš printscreen chyby, abychom zjistli co se stalo.


JaroslavTm2

Likes je má rád. Je to dobře!


Macatice

Ano je. A také mi byla právě teď věta "he likes his career" uznána. Doplňuji, že na webu. Appka má prý (nebo mívala, podle jiných diskusí) někdy s poznáváním správné odpovědi problémy.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.