1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей собака п'є."

"Цей собака п'є."

Переклад:The dog drinks.

April 22, 2015

12 коментарів


naska.pere

Програма має нас вчити , а не ми її.


HYZF4

This має бути по-моєму а не просто the.


Ruslan271561

Чому drinks, а не drink?


Willow-Twig

В англійській мові дієслова теж відмінюються. Так в Present Simple в третій особі однини всі дієслова мають закінчення -s.


9Kuo4

Чому діоджі а не дог ?


B0JIbT

"This dog drinking" може?


Willow-Twig

Якщо Present Continuous то "This dog is drinring", тобто Ви пропустили дієслово to be


kokhan19

В яких випадках потрібно ставити закінчення "s" (drinks)?


56MP1

В першій особі однини, тобто he, she, it В даному випадку собака (він), отже закінчення "s"


8sDG5

Це третя особа однини, перша — це "я"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати