1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей собака п'є."

"Цей собака п'є."

Переклад:The dog drinks.

April 22, 2015

9 коментарів


HYZF4

This має бути по-моєму а не просто the.


deniko
Mod
Plus

Укладачі в передмові до курсу написали, чому вони прийняли рішення перекладати "the" як "цей":

https://forum.duolingo.com/comment/4913595

ПРО ПЕРЕКЛАД АРТИКЛЮ «THE». Вже зазначалось, що речення цього курсу не мають контексту, а означений артикль «the» якраз відіграє свою роль у наданні певного значення іменнику, перед яким стоїть. В курсі буде ОБОВ’ЯЗКОВО пояснення-примітка про випадки вживання. Але на практиці, вправляючись з реченням, яке позбавлене контексту, важко зрозуміти суть правила. Тому за замовчуванням всі артиклі «the» було вирішено перекладати як «цей, ця, це». Це справді один з випадків вживання “the” і для нас найлегший спосіб уникнути невірного розуміння учнем правил вживання. Таким чином, THE girl reads – ЦЯ дівчина читає.


9Kuo4

Чому діоджі а не дог ?


Ruslan271561

Чому drinks, а не drink?


Willow-Twig

В англійській мові дієслова теж відмінюються. Так в Present Simple в третій особі однини всі дієслова мають закінчення -s.


6XB22

He she it drinks I you we they drink


mb4510

Тому, що he, she, it - із закінченням s, а you, we, they - без закінчення


mb4510

I - доречі теж без закінчення


IrieKoen

чому не "ця собака"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.