Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Він їсть."

Переклад:He eats.

3 роки тому

13 коментарів


ShakirovaAlina.

коли додається закінчення "s"?

3 роки тому

Milkho
Milkho

He/she/it - verb + 's.
I/we/you/they - verb.

3 роки тому

vasyapb

А якщо замість "he/she/it" є якась конкретна особа, то теж потрібно вживати "verb + 's" ? Як правильно: "Milkho drinks" чи "Milkho drink"?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Ну звичайно. Під (he/she/it/I/you/we/they ми розуміємо не просто займенники, а й особи). Cat - it, mom - she, Milkho - he, children - they, I - I, you - you, our family - we. Кожен іменник має свою особу.
Milkho drinks.

2 роки тому

wu9k2

Дякую

11 місяців тому

SZEu2

Дякую

3 роки тому

Djalin83

А можна для чайників розшифрувати?

2 роки тому

Milkho
Milkho

Для чайників - ні, для вас - залюбки.

В Present Simple ми додаємо закінчення 's до особового дієслова, якщо воно вжито в третій особі однини. В решті випадків закінчення не додаємо.

Приклад:
He plays with his toy. - Він грає зі своєю іграшкою.
I play with my sister. - Я граю з сестрою.

Більше про Present Simple - http://easy-english.com.ua/present-simple/

2 роки тому

4G2L

І ще,коли множина чогось

2 роки тому

SHVIDER

eats тому що, наприклад: вона їсть(eats). Вони їдять(eat). Якщо множина то ставимо eat, якщо однина eats

2 роки тому

Oleg3670

Чому в попередньому завданні Він п"є - He is drinking, а він їсть - He eats ?

2 роки тому

sveta724637

Чому eats а не eat ?

2 роки тому

Viktoria617689

Хіба тут не повинен бути Present Continuous?

2 роки тому