1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У мене небагато друзів."

"У мене небагато друзів."

Переклад:I have a few friends.

April 23, 2015

13 коментарів


marta69295

Few-це декілька,а не небагато


denis13gl

a few декілька few небагато Але здається їх можна вживати майже рівноправно в понятті декілька або небагато, залежить в позитивному чи негативному значенні.


mortificator

Few - мало (недостатньо).

I have a few friends. - У мене є декілька друзів.

I have few friends. - У мене мало друзів.


StrangerMor

I have not many friends.


Xalava

Справді, хтось може пояснити, що буде означати і що будуть розуміти, якщо вжити "I have not many friends" ?


Lion2012

"У мене небагато друзів." ("небагато" як синонім "мало")

відрізняється від

"У мене не багато друзів." ("не багато", тобто "як у всіх, а не як, наприклад, у Миколи, у якого друзів багато")

Ймовірно, варіант "I have not many friends" вживається у випадку "не багато", однак перекласти просять "небагато".


mortificator

I don't have many friends.


Coffee__Tea

Коли перед few ставитьс арткиль 'а', а коли ні?


Oleksandr79

a few - небагато (в позитивному сенсі) I have a few friends - у мене небагато друзів (проте надійних) few - мало, практично нема (в негативному сенсі) I have few friends - у мене мало друзів (шкода, що не більше)


UVwk4

Навіщо перед множиною тут стоїть частка "а"?


Fb8U1

Замість відповіді я пораджу заглянути у словник і уважно почитати все щодо few. Там побачите, як вживається це слово і що воно значить. В тому числі, там буде сталий вираз a few із поясненнями. У цьому реченні артикль a стосується не іменника friends у множині, а є частиною сталого виразу a few.


Limka1108

"I have not a lot of friends" - чому не може бути?


Oles__

few= Декілька.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.