Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He is a doctor."

Переклад:Він лікар.

3 роки тому

19 коментарів


Natali00000

Чому "ВІн є лікар" відповідь не правильна?

3 роки тому

genauk

Чому не лікар?

3 роки тому

Milkho
Milkho

He is a likar? :)

3 роки тому

genauk

В українському варіанті.

3 роки тому

viktoriya140901

а в мене лікар пройшло

3 роки тому

Bidonchik

Теж цікавить чому "ВІн є лікар" є не правильний варіант.

3 роки тому

.kornelka.

тому що в українській зазвичай не використовують допоміжні дієслова. намагайтесь не перекладати "to be"

2 роки тому

PKngQLQp

Використовують. Мені так звучить краще і зрозуміліше. І схоже, не одному лише мені.

7 місяців тому

SashkoSopotyak

Хіба Він-лікар:)

1 рік тому

MARYAXXXA

Лікар!!!!

2 роки тому

shkrjab
shkrjab

Та-ак, мабуть, не скажеш: "лікар наук" ))))))). А у нас буде ЛІКАР і хай вам грець....))))

10 місяців тому

shkrjab
shkrjab

Росіяни & українці близькі

10 місяців тому

PKngQLQp

No way

7 місяців тому

Solomiya30210

чому він є доктор неправильно ?????????????????????????????????

9 місяців тому

fcuZ5

А що яне так зробила???

6 місяців тому

viktoriya140901

а в мене лікар пройшло

3 роки тому

Lada826921

В мене теж "лікарь"пройшло

1 рік тому

pvFh7

Насмілюсь припустити, що український варіант програми писали або непрофесіонали, або росіяни

2 роки тому

shkrjab
shkrjab

)

10 місяців тому