"Biz polisi aramalıyız."

Çeviri:We have to call the police.

3 yıl önce

7 Yorum


SevimAkta

Have niye ben ingilizce bimiyorum yeni ogreniyorum teşekkürler

3 yıl önce

Viforvendetta

"have to" zorunluluk belirtiyor.
"we have to go" = gitmeliyiz. gibi

3 yıl önce

lrunol

neden should değil de must

3 yıl önce

unsalccn

Çünkü "should" öneri yaparken kullanılır. you should go (bence gitmelisin ya da gitsen iyi olur anlamında) . Ancak "must" zorunluluk belirtir. You must go (kesinlikle gitmelisin anlamında)

2 yıl önce

oylmesn

"to"lar ile başım belada.

1 yıl önce

Rasul979474

yanlis yaaaaaaa

1 yıl önce

Bisnev99

need to da eklenemez miydi?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.