1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона резервує стіл."

"Вона резервує стіл."

Переклад:She reserves a table.

April 23, 2015

9 коментарів


four_seasons

Чому правильна відповідь з артиклем, коли на початку курсу зазначається, що "the" ми рахуємо за "цей"? В реченні із завдання немає "цей".


StrangerMor

She books a table


Sasha04M

ти чого ,books - це книга:)))))


Vinnfred

book як іменник - книга
book як дієслово - бронювати

Book є розмовним, у той час як reserve - дуже формальним


Sasha04M

ааа ,зрозуміло:) Дякую


fightermk

і все ж "She books a table" - це правильна відповідь як на мене. Без належного контексту незрозуміло який варіант використовувати.


HennadiiKozyr

she orderes a table - чому ні?


GeorgeNosenko

чому she reserves table неправильно


VladislavH10

Артикля немає

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.