1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона резервує стіл."

"Вона резервує стіл."

Переклад:She reserves a table.

April 23, 2015

5 коментарів


four_seasons

Чому правильна відповідь з артиклем, коли на початку курсу зазначається, що "the" ми рахуємо за "цей"? В реченні із завдання немає "цей".


StrangerMor

She books a table


HennadiiKozyr

she orderes a table - чому ні?


GeorgeNosenko

чому she reserves table неправильно


VladislavH10

Артикля немає

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.