"Která je tvoje kniha?"

Překlad:Which is your book?

April 23, 2015

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


m.artanka

Proc nejde What book is yours?


tatka_
Mod
Plus

To by bylo "Jaká kniha je tvoje?"


alexander.pesak

tady jde which is your book, ale whose is the coat nešlo? jaký je rozdíl?


Helka996364

udělala jsem si tento závěr: když se ptám na tu věc, třeba na ten pokoj, je ve funkci podmětu, tedyv otázce je až za slovesem. když se ale ptám na člověka, kterému patří kabát, pak kabát patří hned k tomu tázacímu zájmenu : čí kabát . snad to není úplný nesmysl.


citronik7

Ja jsem napsala wich book is your a neuznalo mi to. Slo by to pouzit?


ladavala

Vaši chybu "wich" místo "which" bohužel počítač nevyhodnotil jako překlep. Na konci věty také musí být samostatné přivlastňovací zájmeno "yours" a ne jen "your".

"Which book is yours?" je uznáváno.

Přečtěte si, prosím, tento článek:https://www.helpforenglish.cz/article/2007011501-privlastnovaci-zajmena


petzar

Proč nemůže být a book


Karoliina765050

Pokud je pred knihou 'which' (pripadne napr. 'what' nebo 'whose'), uz se clen nepouziva.


DavidSedlk3

Which book are your? - proč nejde?


Karoliina765050

Ze dvou duvodu: neshoduje se vam podmet a prisudek- podmet mate v jednotnem cisle a prisudek v mnoznem, a na konci musi byt samostatny tvar zajmene 'your', tedy 'yours'.


Jirka594359

Which book Is yours, proč to nejde. Nevíte někdo?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.