1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I already decided."

"I already decided."

Fordítás:Már döntöttem.

April 24, 2015

9 hozzászólás


PetiBalpataki

i have already decided


budai.doc

Ha az "already" nincs benne, akkor is jó. De a két mondatot nem ugyanabban a helyzetben használják.


Abenhakan

Jó, el is fogadja.


Gery1980

Already perfect tense nélkül? Biztos ez??? Szerintem meg I've already decided kéne hogy legyen!


Abenhakan

Az angol mondat volt az eredeti...


Gery1980

Értem. Tehát ha rosszul mondja ki (diktálós feladat volt és le kellett írni utána amit mondott), akkor is szolgamódon le kell írni, amit diktált. Tiszta sor. :) Újból megfogalmazom: "I already decided." szerintem totál helytelen, angoltalan. Nem az elvesztett pont miatt érdekel hanem hogy ne tanítsunk hülyeséget. De ma megkérdezem a brit kollégám a lelkem megnyugtatása végett. :)


Gery1980

methosraven87 bocs a megkésett válaszért, bevallom elfelejtettem megkérdezni és csak most láttam az értesítések között az érdeklődésed. Nos, épp most kérdeztem meg és sokkolódtam a válaszon: mindkettő helyes! I have already decided. I already decided. DE! Szerintem ha tanítjuk, akkor az elsőt javaslom. Gareth barátom már ugyanis olyan cifrákat is mondott, hogy pl. If the weather WILL (!!!) be fine I will go up to the mountains. Nos, ugye azt tanultuk, hogy ez helytelen, időhatározó (if / when) után nem lehet jövő idő, ehhez képest az anyanyelvi angol közli, hogy de, lehet!!! Ahogy szerinte lehet a következő forma is: If the weather would be fine, I would go up to the mountains. Ezt is ugye if the weather WAS fine -al mondanám én speciel inkább.... Szóval passz. :D


methosraven87

Érdekelne a válasz, mit tudtál meg a brit kollégádtól? Lehet használni így, vagy csak perfect tense-szel? Köszi!


Gery1980

Hja, csak infóként: Gareth cimborám anyanyelvi angol :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.