1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ona vaří jídlo."

"Ona vaří jídlo."

Překlad:She cooks food.

April 24, 2015

7 komentářů


JanRejlek1

Napsalo mi to že správně je "she cooks meal" Ta moje varianta tam není asi uvedena jako další možnost...


kacenka9

My tam u teto vety mame v AJ 8 ruznych variant. Kdyz neco odpovite a udelate chybu (nebo tam ta varianta chybi), tak se ten system snazi vam ukazat spravnou vetu, ktera je nejblize vasemu prekladu. V tomto pripade jste mel ve vete 'meal' a nekde jinde nejakou chybu, mozna chybejici clen. A tak vam to dalo spravnou variantu s meal a neukazalo zadny preklad s food, presto, ze tam jsou. Tam muze klidne byt 2000 ruznych vet, i takove mame, a tak vam nemuze ukazat vse. Teprve, kdyz se odklonite uplne od vsecho a nejde najit nic, co by se vasemu navrhu podobalo, tak vam system ukaze jako spravny preklad ten, ktery je tam jako 'hlavni'.


JanRejlek1

To je dost možný, že mi tam chyběl člen, to je můj věčný problém. Tak děkuji za odezvu, jdu se dál učit :-)


nueby

"She cooks meal.", "She cooks a food." a "She cooks eat." už nehlašte.

Meal je počitatelné, takže v jednotném čísle vyžaduje člen. Food je nepočitatelné, takže neurčitý člen mít nemůže. A eat je sloveso, takže vedle "cooks" tvoří přeslovesovanou větu.


Tom536402

Napsal jsem She cooks meal a neuznalo mi to. Udělejte s tim prosim něco.


MraTomek

Není to správně she cooks a meal. U meal musí být neurčitý člen

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.