Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я маю змінний одяг у сумці."

Переклад:I have a change of clothes in my bag.

-1
3 роки тому

14 коментарів


AleksandrB370868

До чого тут "my"?

24
Відповісти2 роки тому

Nedolya

in a bag теж повинно бути правильно

13
Відповісти2 роки тому

lyova88
lyova88

чому ставиться артикль "а" і чому ставиться "of". Просвітіть хтось, хто знає

6
Відповісти3 роки тому

Luda1966

Артикль a (an) используется только перед исчисляемыми существительными единственного числа — т.е. перед такими, где можно мысленно сказать "один". А "змінний одяг" перекладається як "change of clothes"

3
Відповісти2 роки тому

Yablunka

хіба одяг це не збірне поняття і закінчення про множину, а не "один" скоріше говорить?

1
Відповісти1 рік тому

Luda1966

Я це саме мала на увазі, не розумію, чому перед множиною поставили артикль "а".

2
Відповісти1 рік тому

kozaksv
kozaksv

The same question.

1
Відповісти3 роки тому

rodrumt
rodrumt

i have a change of clothes in the bag

3
Відповісти10 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Тут були запитання щодо артикля A перед change of clothes.

У цьому реченні change - іменник (зміна, переміна). Саме його стосується артикль (a change), а не clothes, щодо якого виникли сумніви, бо це справді множина.

3
Відповісти6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Додам щодо of clothes. У цьому випадку of показує родовий відмінок. A change of clothes - переміна одягу.

3
Відповісти6 місяців тому

Mickael545

где там написано - в МОЕЙ сумке?????????????????

1
Відповісти5 місяців тому

fish-key

Для чого тут артикль "а"?

0
Відповісти9 місяців тому

fish-key

Я вважаю, що правильно буде " I have change of clothers in a bag"

0
Відповісти9 місяців тому

F6Oh1
F6Oh1

чому в "моїй сумці" треба писати. В українському реченні просто "у сумці".

0
Відповісти1 тиждень тому