"She has orange shoes."

Переклад:У неї помаранчеві черевики.

April 24, 2015

21 коментар
Це обговорення закрито.


B_Olexandr

як на мене правильніше буде "помаранчЕВЕ взуття", а не "помаранЧОВЕ"


Milkho

як на мене теж.


Andriy921

написав "черевиЧки"... пише що не вірно... от собака :-)


Olala115091

А яка різниця між '' Вона має помаранчеві черевики'' та '' У неї є помаранчеві черевики '' ? Я написала ''Вона має помаранчеві черевики'' а прийняло не правильно


Kaktus-onni-chan

Для програми велика різниця. Комп'ютер сприймає як правильне тільки те, що в нього внесено з приміткою того, що то правильно


deniko
Mod
Plus

Це так. Ще варто додати, що саме до цього речення переклад:

Вона має помаранчеві черевики

приймається.

Тут у списку 46 перекладів, що приймаються в якості правильних.

Правда, цілком можливо, рік тому, коли пані чи пан Olala залишила чи залишив свій коментар, цього перекладу в списку ще не було.


ValeriyLedar

Вона має помаранчеве взуття


Khrystyna1098

Ідентично написала, та програма не прийняла :(


C0Y81

Чується вимова не "shoes ", a "juice"


kychko

Вона має помаранчеве взуття


Vital153055

Чому тут не треба артикль?


RomanGrissa

Shoes - взуття, це множина, а для множени невизначений артикль "a" не потрибен.


sergiy598004

Дякую!!!а то майже ніхто не пояснює правил.


margot784

черевики— множина. Артикль не ставиться для множини


BogdanGodm

А чому не ''помаранчеві ШКАРИ''?


1113J5

Тому що черевики!!!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.