1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Яке блакитне небо!"

"Яке блакитне небо!"

Переклад:How blue the sky is!

April 24, 2015

6 коментарів


Hatul_Madan

Один із пропонованих системою варіантів перекладу What A blue sky! Хіба sky поєднується з артиклем "а"?


wGQu8

Чому is ставиться в кінці, це ж запитальне речення?


_____httpb860631

Це не питання.


_____httpb860631

Чому не може бути how blue is the sky?


Olly_1052

Тому що тоді ствердження перетворюється на питання "Наскільки блакитним є небо?"

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.