1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я їм яловичину."

"Я їм яловичину."

Переклад:I eat beef.

April 24, 2015

6 коментарів


Xalava

Чому не можна " I eat a beef" &


DoBby08

тому що артикль "a" використовується коли є 1 штука, а яловичину не можна так виміряти, а от корову можна - "a cow"


slavik_210

чому не правильно i'm eat beef?


Amor...1

Тому що i'm це i am - перекладається "я є". Тобто в вас виходить " я є їм м'ясо"


bo_Ot

а чому не можна i am eating beef


cyberua

тому що "I am eating" це конкретно зараз, а "i eat" це взагалі. Якщо я запитаю чи ти їси яловичину, ти відповіси "yes, I eat beef" тобто взагалі, а якщо скажеш "i am eating beef" я тебе не зрозумію, бо в тебе ні м'яса нема, ні ти його не їсиш конкретно зараз. Якось так...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.