1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I watched it this morning."

"I watched it this morning."

Překlad:Já jsem to sledoval dnes ráno.

April 24, 2015

14 komentářů


enevelia

Napsala jsem "Já to sledoval dnes ráno"... Proč je to špatně bez "jsem"??


makovice

Proč nemůže být: Díval jsem se dnes ráno?


Pajakvapik13

Protože ve větě je IT a to tam musí zůstat


Branislavl5

A dosť stracam nervy s českou verziou, väčšinu chyb mam len kvôli rozličnej gramatike cz/sk


podvojin

Podakujte sa Sturovi. To on urobil z bedny debnu a provazu povraz... hoci je Slovencina ina, s tym teraz nic neurobime.


Mapet13

Ja to sledoval dnes rano


Marek109211

A koukal jsem...je nespisovné? Neviem lebo som slovák...


ChovMart

Ano, koukal je hovorově.


Otec2

Původně jsem chtěl použít "ráno", ale místo toho jsem zkusil "dopoledne" ale to neprošlo?


Nemesis_NaR

Ono to je netypické a chce to vždycky nějakého filutu, který to vyzkouší :-)

Ale ano, přijaté by to být mělo a proto připomenu tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


elite19891

Sledoval jsem to dnes rano.


Mapet13

Dival jsem se na to dnes rano


Nick_Hoover

"já jsem to sledoval dnes ráno" = " i watched it this morning" Není to špatný překlad? Když tam je důraz na sloveso "sledoval" to by měl být spíš minulý čas příběhový ne? " I was watching it this morning" ..ale jsem teprve začátečník a mám v těch asi 12 časů docela guláš :D tak jsem to nechtěl hned hlásit jako chybu


PavluPavlu

...this morning - nemůže být ...toto ráno? Musí být to slovo "dnes"?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.