1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Decades and years"

"Decades and years"

Překlad:Desetiletí a roky

April 24, 2015

15 komentářů


MartinBobr1

Cekal bych vyslovnost ,,dikejts,, takte to zni jako the kids


jgstcd

Ne. Vyslovnost nahravky je zcela v poradku. "Dikejts" naopak by nikdo nerozumel.


RadekSkrbek

Tak s tím rozhodně nesouhlasím. Ta výslovnost je úplně špatně a je to k jinému slovíčku zní to jako "džekits". A přitom u samostatného slovíčka " The decide" mají výslovnost správně a je to: "dekˈeɪds". Chybně to mají jen u této věty.


DaliborSta

Desitky let a desetileti neni to same. Bo se milim? Desetileti je to jedno desetileti, treba osme desetileti tedy obdoby deseti let. Zatim co desitky let to je nekolik desetileti tedy treba obdoby osmdesati let.


LadisUrban

Česká dekáda znamená také desetinení (v účetnictví např. 3 dekády znamená 30 dní).


cyber-duracel

"desitky let a roku" by neslo?


nueby

Jedině snad Desítky let a roky.


cyber-duracel

jen mi slo o to, zda je mozne zde pouzit "desitky let" pro "decades"


nueby

Proč jste to neřekl hned? Já jsem to přidal.


deda989793

Po ik m m.ondraskova@seznam.cz


ViliamBlum

Chybi slovo "roky"


Vra240651

Napsala jsem špatně "období a roky" oprava zněla "Decennia a roky". Asi je někde chyba.


RadekSkrbek

Prosím mohli by jste opravit výslovnost? To co je zde u této věty je podle mne k jinému slovíčku a zní to jako "džekejts". U samostatného slova decade máte výslovnost správně: "dekˈeɪds".

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.