Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Decades and years"

Překlad:Desetiletí a roky

0
před 3 roky

12 komentářů


MartinBobr1

Cekal bych vyslovnost ,,dikejts,, takte to zni jako the kids

2
Odpovědětpřed 2 roky

jgstcd
jgstcd

Ne. Vyslovnost nahravky je zcela v poradku. "Dikejts" naopak by nikdo nerozumel.

0
Odpovědětpřed 2 roky

DaliborSta

Desitky let a desetileti neni to same. Bo se milim? Desetileti je to jedno desetileti, treba osme desetileti tedy obdoby deseti let. Zatim co desitky let to je nekolik desetileti tedy treba obdoby osmdesati let.

2
Odpovědětpřed 2 roky

LadisUrban
LadisUrban

Česká dekáda znamená také desetinení (v účetnictví např. 3 dekády znamená 30 dní).

1
Odpovědětpřed 1 rokem

cyber-duracel
cyber-duracel

"desitky let a roku" by neslo?

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Jedině snad Desítky let a roky.

0
Odpovědětpřed 3 roky

cyber-duracel
cyber-duracel

jen mi slo o to, zda je mozne zde pouzit "desitky let" pro "decades"

0
Odpovědětpřed 3 roky

nueby
nueby
Mod

Proč jste to neřekl hned? Já jsem to přidal.

0
Odpovědětpřed 3 roky

ViliamBlum

Chybi slovo "roky"

0
Odpovědětpřed 2 roky

nueby
nueby
Mod

Kde?

0
Odpovědětpřed 2 roky

Vra240651

Napsala jsem špatně "období a roky" oprava zněla "Decennia a roky". Asi je někde chyba.

0
Odpovědětpřed 11 měsíci