"Decadesandyears"

Překlad:Desetiletí a roky

před 3 roky

13 komentářů


MartinBobr1

Cekal bych vyslovnost ,,dikejts,, takte to zni jako the kids

před 3 roky

jgstcd
jgstcd

Ne. Vyslovnost nahravky je zcela v poradku. "Dikejts" naopak by nikdo nerozumel.

před 3 roky

DaliborSta

Desitky let a desetileti neni to same. Bo se milim? Desetileti je to jedno desetileti, treba osme desetileti tedy obdoby deseti let. Zatim co desitky let to je nekolik desetileti tedy treba obdoby osmdesati let.

před 3 roky

LadisUrban
LadisUrban

Česká dekáda znamená také desetinení (v účetnictví např. 3 dekády znamená 30 dní).

před 1 rokem

cyber-duracel

"desitky let a roku" by neslo?

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Jedině snad Desítky let a roky.

před 3 roky

cyber-duracel

jen mi slo o to, zda je mozne zde pouzit "desitky let" pro "decades"

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Proč jste to neřekl hned? Já jsem to přidal.

před 3 roky

deda989793

Po ik m m.ondraskova@seznam.cz

před 3 měsíci

ViliamBlum

Chybi slovo "roky"

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Kde?

před 2 roky

Vra240651

Napsala jsem špatně "období a roky" oprava zněla "Decennia a roky". Asi je někde chyba.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.