1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хлопці їдять рис."

"Хлопці їдять рис."

Переклад:Boys eat rice.

April 25, 2015

12 коментарів


sklyarsveta

чому the boys помилка?


Oleksandra211638

The boys перекладається Ці хлопці


TheSameSanya

Підкажіть, будь ласка, чому в цьому реченні не потрібно артикля?


[заблокований користувач]

    Ви маєте на увазі перед рисом? Я не спеціаліст, але здається перед словами, що не перелічуються, на кшталт water, juice артикль не ставиться. Rice нібито відноситься до них.


TheSameSanya

    Точно, дякую. Я й не помітив, рис - це ж крупа, питання зняте)


BqqR7

    Чому the boys помика?


..1iW0

    Мирослава - у цьому часі , якщо множина до дієслова -s-не добавляється.


Vlad_vitamin

    Чому The boys.. не вірно?


LMLl112406

    Написала все так як має бути, написало, що не правильно, а там де пише як правильно так само як в мене...


Olly_1052

    Що робити, якщо відповідь не прийнято
    https://forum.duolingo.com/comment/23580967
    Як додати скріншот до коментаря
    https://forum.duolingo.com/comment/46810443

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.