1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Хлопці їдять рис."

"Хлопці їдять рис."

Переклад:Boys eat rice.

April 25, 2015

17 коментарів


sklyarsveta

чому the boys помилка?


TheSameSanya

Підкажіть, будь ласка, чому в цьому реченні не потрібно артикля?


[заблокований користувач]

    Ви маєте на увазі перед рисом? Я не спеціаліст, але здається перед словами, що не перелічуються, на кшталт water, juice артикль не ставиться. Rice нібито відноситься до них.


TheSameSanya

    Точно, дякую. Я й не помітив, рис - це ж крупа, питання зняте)


..1iW0

    Мирослава - у цьому часі , якщо множина до дієслова -s-не добавляється.


BqqR7

    Чому the boys помика?


15Oe3

    Я не можу рішити


IgorGlavniak

    Чому відповідь буква в букву ідентична а програма не приймає?


Vlad_vitamin

    Чому The boys.. не вірно?


YxV42

    Якесь незрозуміле речення


nlSm1

    Я нерозумию той микрофон каже по нашому рис каже (ріс)


oles348225

    я незнаю артикля?


HUKh2

    Чому еаt а не еаts


EwgenES

    Тому що хлопці - вони - they


NikolayCher

    А шо не так?


Alina586641

    Смррнсьрам ч вавмиибоошзэжт б, т

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
    Розпочати