"Ці чоловіки п'ють молоко."

Переклад:The men drink milk.

3 роки тому

14 коментарів


wbFP2

These -ці .

1 рік тому

robontosto

THESE mEn

3 місяці тому

tJBe2

Чому men, а не man?

2 роки тому

IvanKaraman

man це однина, men множина

11 місяців тому

OcherSlav

чому..this men... не правильно?? там же написано "ці"..

3 роки тому

nepcin

this в дослівному перекладі - "цей". Тому словосполучення This men (цей чоловіки) не має сенсу

3 роки тому

CVbo1

Тому що ці це the

3 роки тому

ViktorSotn

These те підходить під ці чоловіки.так як він не один.

2 роки тому

8Wb22

Чому немає артикля "a" перед словом "milk"?

10 місяців тому

Nordry
Nordry

Артикль "а" не вживається з незлічуваними поняттями.

7 місяців тому

1ppK6

Чому нема артикля пере словом milk?

2 місяці тому

Jovke323

Чому (The men drink a milk.)Є не правильним.???

3 роки тому

nepcin

прийменник а використовується поряд з злічувальними іменниками. Ось так: These men drinks a cupl milk

3 роки тому

MLkl4

Незгоден з перекладом

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.