1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці чоловіки п'ють молоко."

"Ці чоловіки п'ють молоко."

Переклад:The men drink milk.

April 25, 2015

13 коментарів


OcherSlav

чому..this men... не правильно?? там же написано "ці"..


nepcin

this в дослівному перекладі - "цей". Тому словосполучення This men (цей чоловіки) не має сенсу


MarthaArt1

The я так думаю


8Wb22

Чому немає артикля "a" перед словом "milk"?


Kaminari_Okami

Артикль "а" не вживається з незлічуваними поняттями.


VJVj599630

В поперелньому реченні було: These women drink water. ( правильно) Чому тут не "These men", а артикль “The“? Дякую)


tJBe2

Чому men, а не man?


IvanKaraman

man це однина, men множина


SKY114735

Man однина men множина це виняток


ViktorSotn

These те підходить під ці чоловіки.так як він не один.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.