1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці чоловіки п'ють молоко."

"Ці чоловіки п'ють молоко."

Переклад:The men drink milk.

April 25, 2015

16 коментарів


OcherSlav

чому..this men... не правильно?? там же написано "ці"..


nepcin

this в дослівному перекладі - "цей". Тому словосполучення This men (цей чоловіки) не має сенсу


CVbo1

Тому що ці це the


8Wb22

Чому немає артикля "a" перед словом "milk"?


Nordry

Артикль "а" не вживається з незлічуваними поняттями.


wbFP2

These -ці .


tJBe2

Чому men, а не man?


IvanKaraman

man це однина, men множина


SKY114735

Man однина men множина це виняток


ViktorSotn

These те підходить під ці чоловіки.так як він не один.


1ppK6

Чому нема артикля пере словом milk?


Jovke323

Чому (The men drink a milk.)Є не правильним.???


nepcin

прийменник а використовується поряд з злічувальними іменниками. Ось так: These men drinks a cupl milk


MLkl4

Незгоден з перекладом

Learn English in just 5 minutes a day. For free.