Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці чоловіки п'ють молоко."

Переклад:The men drink milk.

3 роки тому

10 коментарів


wbFP2

These -ці .

1 рік тому

robontosto

THESE mEn

1 місяць тому

tJBe2

Чому men, а не man?

2 роки тому

IvanKaraman

man це однина, men множина

9 місяців тому

OcherSlav

чому..this men... не правильно?? там же написано "ці"..

3 роки тому

nepcin

this в дослівному перекладі - "цей". Тому словосполучення This men (цей чоловіки) не має сенсу

3 роки тому

ViktorSotn

These те підходить під ці чоловіки.так як він не один.

1 рік тому

8Wb22

Чому немає артикля "a" перед словом "milk"?

8 місяців тому

Nordry
Nordry

Артикль "а" не вживається з незлічуваними поняттями.

5 місяців тому

1ppK6

Чому нема артикля пере словом milk?

3 тижні тому