1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви їсте."

"Ви їсте."

Переклад:You eat.

April 25, 2015

7 коментарів


ytor12

You означає і ти і ви


Nazar210588

You перекладається як Ви і Ти


Jovke323

You eat - переклад має бути (ти їж) виправте помилку.


Sofiya525545

Не правельно ти или ви!!!


nataliii1

Я теж так думаю)


13.09.03

You це ти, а ви як буде? Це не правильно..


Sergiy701140

You означає ТИ або ВИ взалежності від контексту

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати