1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він п'є молоко."

"Він п'є молоко."

Переклад:He drinks milk.

April 25, 2015

8 коментарів


actek

Чому у запитанні "він їсть бутерброд" ставиться артикль а тут ні?


Jovke323

Чому drinks, а не drink він це не множина drink правильно, зверніть увагу.


Kozachenko_ivn

Якщо ПІДМЕТ виражений ТРЕТЬОЮ ОСОБОЮ ОДНИНИ (тобто він, вона, воно, учень, кіт, продавець і т. п.), то в присудку буде закінчення S.


Mr.ALEX108

Якщо він вона або вона то дієслово+s!


Valentyn77

Артикль хіба не потрібно ставити?


mQPe8

У меня помилки


serhii703311

чому не ставиться артикль??

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.