1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Він п'є молоко."

"Він п'є молоко."

Переклад:He drinks milk.

April 25, 2015

8 коментарів


actek

Чому у запитанні "він їсть бутерброд" ставиться артикль а тут ні?


serhii703311

чому не ставиться артикль??


Valentyn77

Артикль хіба не потрібно ставити?


K0TT0

Чому he drinks milk не правильно???


TengoTengo2

Це неможливо. Ліплять артиклі де хотять. Хіба 'а" не ставиться де полічити неможливо?


LeksGerman

Чому не ставиться артикль?


mQPe8

У меня помилки

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.