Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"My parents import a special wine."

Переклад:Мої батьки імпортують особливе вино.

3 роки тому

9 коментарів


Bump-Lump

Хіба тут потрібний артикль

3 роки тому

Denis99999999999

Потрібно!!!

6 місяців тому

Denis99999999999

Так так потрібно

6 місяців тому

Denis99999999999

Ха-ха-ха! Дурник! Не знає де ставити артикль "a" !!!

6 місяців тому

Denis99999999999

Що за дурне запитання!!!

6 місяців тому

Denis99999999999

Він дурень!

6 місяців тому

Denis99999999999

Точно дурень!

6 місяців тому

Denis99999999999

Ти що не знаєш???

6 місяців тому

RzKG6
RzKG6

Навіщо артикль?

2 місяці тому

Пов’язані обговорення