1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She reads him a newspaper."

"She reads him a newspaper."

Переклад:Вона читає йому газету.

April 25, 2015

12 коментарів


TARIK305350

Тому що "читає його газету" буде "reads his newspaper" а читає йому газету "reads him newspaper"


RuslanRop

Him - його йому нього? чому при написані "його" - помилка?


Kaminari_Okami

У підказці наведено можливі переклади слова "him" для різних випадків і різних завдань відповідно. І у даному реченні переклад "його" некоректний. Він можливий у реченнях накшталт "She see him" - "Вона бачить його". Варіант перекладу "нього" - "She reads a newspaper for him" - "Вона читає газету для нього". А у даному завданні правильним є саме варіант "йому".


Extensa92

А чому не може бути "його"?


Liudmyla291698

З присвійним займенником артикль не вживається. She reads him ( що?) a newspaper - вона читає йому (що?) газету. She reads (що?) him newspaper - вона читає (що?) його газету.


AndreyPetrov135

На фразу - ваше аудіо-гівно, половину слів зафарбувало зеленим. Воно на справді таке і є. Потрібно довести до розуму

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.