Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Poszliśmy na spacer w lesie."

Tłumaczenie:We went for a walk in the forest.

3 lata temu

6 komentarzy


roborobert

poszliśmy na spacer do lasu

3 lata temu

buskes76

"... do lasu" - "We went for a walk to the forest." wg mnie

1 rok temu

buskes76

"a walk" ? - czy spacer jest policzalny ???

1 rok temu

netis7
netis7

Z tego co zauważyłem walk jako spacer występuje zawsze z a. Co ciekawe temu rzeczownikowy mogą towarzyszyć różne czasowniki: go for a walk, have a walk, take a walk i w zasadzie zawsze można to przetłumaczyć jako iść na spacer.

Walk bez a występuje jako trasa spacerowa, piesza wycieczka, sposób chodzenia, chodzenie jako aktywność oraz jako czasownik.

5 miesięcy temu

Adam656690
Adam656690

Nie zaliczyło mi zdania ze słowem "forest"

1 rok temu

angrazy

Dlaczego nie zaliczono mi " forest" / las / jako odpowiedź prawidłową ?

1 rok temu