Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I listen because you speak."

Μετάφραση:Ακούω επειδή μιλάς.

πριν από 3 χρόνια

4 σχόλια


dionysaras

Κανονικά δεν είναι και <<Σε ακούω επειδή εσύ μιλάς>> ??

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Όχι απαραίτητα μιας και δεν λέει "I listen to you because you speak"

πριν από 3 χρόνια

dionysaras

α οκ τότε :P Ευχαριστώ για την απάντηση

πριν από 3 χρόνια

jopapadakis

νομίζω ότι το listen χρησιμοποιείται ως: «ακούω με προσοχή/αφουγκράζομαι/προσέχω» και δεν χρησιμοποιείται για να πούμε πχ ακούω ένα ήχο (I hear a sound) ή (Ι hear something).

Το λέω γιατί στην μετάφραση της λέξης listen δεν υπήρχαν τα παραπάνω.

πριν από 2 χρόνια