"I listen because you speak."

Μετάφραση:Ακούω επειδή μιλάς.

April 26, 2015

8 σχόλια


dionysaras

Κανονικά δεν είναι και <<Σε ακούω επειδή εσύ μιλάς>> ??

April 26, 2015

ssurprize

Όχι απαραίτητα μιας και δεν λέει "I listen to you because you speak"

April 26, 2015

dionysaras

α οκ τότε :P Ευχαριστώ για την απάντηση

April 26, 2015

John-Crete

νομίζω ότι το listen χρησιμοποιείται ως: «ακούω με προσοχή/αφουγκράζομαι/προσέχω» και δεν χρησιμοποιείται για να πούμε πχ ακούω ένα ήχο (I hear a sound) ή (Ι hear something).

Το λέω γιατί στην μετάφραση της λέξης listen δεν υπήρχαν τα παραπάνω.

September 3, 2015

htkm10

Ειναι δυνατον! Μεταφρασα " ομιλεις" αντι του μιλας και το εβγαλε λαθος. Ελεος αυτη η εφαρμογη.Υστερουν σε πολλα

September 27, 2018

Dimitra956826

Εκτός από την μετοχή του ρήματος (ομιλούμενος) και την μορφή του στην παθητική (ομιλείται), οι πιθανότητες κάποιος να χρησιμοποιήσει το ομιλείς αντί του μιλάς είναι σχεδόν μηδαμινές. Θα σας παρακαλούσα να χρησιμοποιείτε τις προτεινόμενες μεταφράσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, έτσι ώστε οι απαντήσεις σας να γίνονται δεκτές. Εφόσον προσπαθείτε να μάθετε ή να εξασκήσετε μια ξένη γλώσσα, θεωρώ πως είναι κατανοητό να κάνετε κάποιες υποχωρήσεις όσον αφορά την μητρική σας γλώσσα.

Επίσης, να σας υπενθυμίσω πως τα μαθήματα αυτά δημιουργούνται και συντηρούνται από εθελοντές. Κάποιοι από εμάς είναι καθηγητές, κάποιοι άλλοι όχι. Γι αυτό λοιπόν, δεν είναι απίθανο να υπάρχουν κάποιες ελλείψεις, τις οποίες προσπαθούμε όσο μπορούμε να καλύψουμε.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

September 27, 2018

MarsTheSoap

Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι με αφορμή το σχόλιο της Δήμητρας, το οποίο απευθύνεται γενικότερα σε όλους όσους τύχει να ελέγξουν τη συζήτηση αυτή:

Παρακαλούμε θερμά να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε σημάδια έντονης αγανάκτισης, τύπου «!!!!!!», «????», «Έλεος» και να αναφέρεστε με αντίστοιχα αποδοκιμαστικό τρόπο στο μάθημα. Κατανοούμε ότι η εκμάθηση γλώσσας είναι μια δύσκολη και συχνά κουραστική ή και εκνευριστική διαδικασία. Ωστόσο, πίσω από το μάθημα βρίσκεται μια ομάδα εθελοντών, οι οποίοι μονάχα αποθαρρύνονται (και κουράζονται και αυτοί) από τέτοια επιθετικά σχόλια, με αποτέλεσμα κανείς να μη βγαίνει κερδισμένος.

Είναι, επομένως, πιο πιθανό το ερώτημά σας να λυθεί και η όποια έλλειψη να διορθωθεί αν διατυπώσετε τη διαφωνία σας με ευγένεια και σεβασμό, χωρίς πολλούς αχρείαστους χαρακτηρισμούς κι επιφωνήματα, που ούτως ή άλλως δημιουργούν αρνητική ατμόσφαιρα στα φόρουμ του μαθήματος και για τους άλλους μαθητές.

Εμείς είμαστε σε κάθε περίπτωση εδώ για να βοηθήσουμε, όχι για να σας κάνουμε τη ζωή δύσκολη.

Ευχαριστούμε. :)

September 27, 2018

Eleftheria780787

την πρώτη φορά ερμήνευσα ..... μιλείς τη δεύτερη φορά.... ομιλείς. και τις δύο φορές το δώσατε λάθος. Αν ανοίξετε Μπαμπινιώτη θα δείτε ότι και τα δύο είναι σωστά...συγγνώμη

March 26, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.