1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I listen because you speak."

"I listen because you speak."

Μετάφραση:Ακούω επειδή μιλάς.

April 26, 2015

8 σχόλια


John-Crete

νομίζω ότι το listen χρησιμοποιείται ως: «ακούω με προσοχή/αφουγκράζομαι/προσέχω» και δεν χρησιμοποιείται για να πούμε πχ ακούω ένα ήχο (I hear a sound) ή (Ι hear something).

Το λέω γιατί στην μετάφραση της λέξης listen δεν υπήρχαν τα παραπάνω.


htkm10

Ειναι δυνατον! Μεταφρασα " ομιλεις" αντι του μιλας και το εβγαλε λαθος. Ελεος αυτη η εφαρμογη.Υστερουν σε πολλα


Dimitra956826

Εκτός από την μετοχή του ρήματος (ομιλούμενος) και την μορφή του στην παθητική (ομιλείται), οι πιθανότητες κάποιος να χρησιμοποιήσει το ομιλείς αντί του μιλάς είναι σχεδόν μηδαμινές. Θα σας παρακαλούσα να χρησιμοποιείτε τις προτεινόμενες μεταφράσεις που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, έτσι ώστε οι απαντήσεις σας να γίνονται δεκτές. Εφόσον προσπαθείτε να μάθετε ή να εξασκήσετε μια ξένη γλώσσα, θεωρώ πως είναι κατανοητό να κάνετε κάποιες υποχωρήσεις όσον αφορά την μητρική σας γλώσσα.

Επίσης, να σας υπενθυμίσω πως τα μαθήματα αυτά δημιουργούνται και συντηρούνται από εθελοντές. Κάποιοι από εμάς είναι καθηγητές, κάποιοι άλλοι όχι. Γι αυτό λοιπόν, δεν είναι απίθανο να υπάρχουν κάποιες ελλείψεις, τις οποίες προσπαθούμε όσο μπορούμε να καλύψουμε.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.


MarsTheSoap

Αν μου επιτρέπετε, θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ κάτι με αφορμή το σχόλιο της Δήμητρας, το οποίο απευθύνεται γενικότερα σε όλους όσους τύχει να ελέγξουν τη συζήτηση αυτή:

Παρακαλούμε θερμά να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε σημάδια έντονης αγανάκτισης, τύπου «!!!!!!», «????», «Έλεος» και να αναφέρεστε με αντίστοιχα αποδοκιμαστικό τρόπο στο μάθημα. Κατανοούμε ότι η εκμάθηση γλώσσας είναι μια δύσκολη και συχνά κουραστική ή και εκνευριστική διαδικασία. Ωστόσο, πίσω από το μάθημα βρίσκεται μια ομάδα εθελοντών, οι οποίοι μονάχα αποθαρρύνονται (και κουράζονται και αυτοί) από τέτοια επιθετικά σχόλια, με αποτέλεσμα κανείς να μη βγαίνει κερδισμένος.

Είναι, επομένως, πιο πιθανό το ερώτημά σας να λυθεί και η όποια έλλειψη να διορθωθεί αν διατυπώσετε τη διαφωνία σας με ευγένεια και σεβασμό, χωρίς πολλούς αχρείαστους χαρακτηρισμούς κι επιφωνήματα, που ούτως ή άλλως δημιουργούν αρνητική ατμόσφαιρα στα φόρουμ του μαθήματος και για τους άλλους μαθητές.

Εμείς είμαστε σε κάθε περίπτωση εδώ για να βοηθήσουμε, όχι για να σας κάνουμε τη ζωή δύσκολη.

Ευχαριστούμε. :)


Ioanna678593

@MarsTheSoap δεν διαφωνώ ριζικά με τα γραφόμενα σου αλλά επέτρεψε μου μετά από 50 χρόνια στα θρανία (υλικά ή ψηφιακά) να μοιραστώ την άποψη μου για τη χρήση των σημείων στίξεως. Είμαι στο επίπεδο 25 στα Αγγλικά και προσπαθώ να υπακούω στις συμβουλές των moderators, όχι γιατί συμφωνώ απόλυτα αλλά γιατί σέβομαι τον κόπο τους και τη διάθεση για προσφορά. Η υπακοή αυτή μοιάζει πολύ με τη στάση που είχα στις πρώτες τάξεις της σχολικής μου ζωής όπου με ασήμαντη αφορμή έδιναν ξύλο στα αγόρια κυρίως. Τα κορίτσια ήμασταν συνήθως σιωπηλά και σπάνια προκαλούσαμε την οργή του δασκάλου. Με τη χρήση του υπολογιστή εδώ και 33 χρόνια (από το 1987) γνώρισα έναν άλλο κόσμο όπου όποιος ήξερε βοηθούσε τον καθένα χωρίς να έχει πτυχία, διακρίσεις ή κάποια θεσμική απόδειξη για αυτά που γνωρίζει. Στην αρχή γράφαμε όλοι σε λατινικούς χαρακτήρες μετά οι υπολογιστές απέκτησαν την ικανότητα της πολυγλωσσίας και όσοι χρησιμοποιούσαμε ήδη πολύ καιρό τους υπολογιστές και επειδή είμασταν ώριμοι δύσκολα προσαρμοστήκαμε και συνεχίσαμε να χρησιμοποιούμε τους λατινικούς χαρακτήρες. Τότε ήρθε η πρώτη αρνητική κριτική ότι μιλάμε τα greeklish (κάτι σαν ελληνοαγγλικά). Η λύση που έδωσα ήταν να σταματήσω να γράφω με λατινικούς χαρακτήρες αλλά ακόμα αποθηκεύω αρχεία στον υπολογιστή μου με όνομα με λατινικούς χαρακτήρες. Μετά ήρθε η ομάδα χρηστών που δεν ήξερε άριστα την ορθογραφία της ελληνικής γλώσσας και έγραφε με κεφαλαία γράμματα. Κατηγορήθηκαν ότι "φωνάζουν". Προσωπικά δεν γράφω με κεφαλαία γράμματα γιατί δεν βλέπω να υπάρχει λόγος και σιγά - σιγά αποδέχτηκα φίλους που κάνουν ορθογραφικά λάθη στο γραπτό λόγο στην ελληνική γλώσσα. Και φθάνουμε στα σημεία στίξης! Το ! για θαυμασμό το ? ή σπανιότερα ; για ερώτηση τα ... αποσιωπητικά κλπ. Μετά δημιουργήθηκαν οι συνδυασμοί των σημείων στίξεως τα :) :( και γεννήθηκαν τα εικονίδια συναισθημάτων. Προσωπική μου άποψη να μην χαθεί η ελευθερία έκφρασης. Για συναισθηματικά σύμβολα μιλάμε... Σεβόμαστε το χρόνο που διαθέτετε να μας βοηθάτε και η βοήθεια σας έχει αποτέλεσμα αφού φτάνουμε να κατανοούμε πληθώρα πληροφοριών χωρίς να σας πληρώσουμε ούτε ένα λεπτό του ευρώ.... Ειδικά εμάς τους μεγάλους σε ηλικία που γενικά έχουμε θετική στάση και γραφή συγχωρέστε μας την επιθυμία να εκφράσουμε με σύμβολα κάποια συναισθήματα μας που η μητέρα πατρίδα με τον πατέρα δικτάτορα δεν μας άφησαν στην τρυφερή μας ηλικία. Συγγνώμη για το συναισθηματικό αυτό σημείωμα αλλά ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας κομμάτια της εμπειρίας μου και των σκέψεων μου. Η εξατομίκευση της εκπαίδευσης είναι το κύριο χαρακτηριστικό του e-learning της μάθησης με ψηφιακά μέσα θα μπορούσαμε να γράψουμε. ...Γράφω πάντα με καλή πρόθεση. Ευχαριστούμε που είστε εδώ!


Eleftheria780787

την πρώτη φορά ερμήνευσα ..... μιλείς τη δεύτερη φορά.... ομιλείς. και τις δύο φορές το δώσατε λάθος. Αν ανοίξετε Μπαμπινιώτη θα δείτε ότι και τα δύο είναι σωστά...συγγνώμη


kcTb4

Ακούω γιατί μιλάς είναι το ίδιο

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.