1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Качка - це пташка."

"Качка - це пташка."

Переклад:A duck is a bird.

April 26, 2015

13 коментарів


PA3PyIIINTEJIb

Почему Duck is a bird не катит?


Dianoya

Тому що потрібен або визначений артикль або невизначений. Це не множина, щоб писати взагалі без артикля.


volunteer1

Тобто "the elephant is an animal" воно зараховує, а "the duck is a bird" прям ніяк, цікаво чому?


sanioktorgovisa

Чому "а" duck is "a" bird, коли качка взагалі є птах (не одна качка є одним птохом)


Romek279902

Чому не "A duck it is a bird"


GianluigiBot

А навіщо тут ''it''? Це риторичне запитання!


Dianoya

Тому що в такому типі речень, коли ми кажемо: "ЩОСЬ являється ЧИМОСЬ" не потрібно писати "it". Тут пишеться лише дієслово "is" Бо інакше це звучить як тавтологія і безграмотно.

І не перекладайте завжди фразу "it is", як "це"!


6EPa2

Качка не птаха, а птиця.


n377

Підтримую, що в цьому контексті "пташка" не зовсім коректній віріант перекладу


1IAp4

Чого в попередньому запитанні було the duck, а тут а


Dianoya

Це залежить від контексту.


sKjJ10

A duck is a birdie .


Oksana889983

Якщо ви хотіли,щоб ми давали правильні відповіді,то будьте такі ласкаві і відредактуйте підказки!!! "a bird"

Пов'язані обговорення

Learn English in just 5 minutes a day. For free.