"Jem ryż."

Tłumaczenie:I eat rice.

3 lata temu

24 komentarze


Martynka334652

Przecież I am to ja jestem, więc dlaczego nie może być ,,I eating rice" tylko ,,I'm eating ride" czyli ,,Ja jestem jem ryż"??? Proszę o poprawną odpowiedź, ponieważ od dawna mam z tym problem...

7 miesięcy temu

Maciej856262

Jestem jedzący ryż.

2 miesiące temu

MilenaMdra

Ponieważ to jest w czasie present continuous Bo sytuacja dzieje się w chwili mówienia a w tym czasie po podmiocie operatorem jest czasownik be w zależności od osoba i dlatego do I jest am I to jest operator którego się nie tłumaczy

4 miesiące temu

Oliwka686

Xd

7 miesięcy temu

JaninaArndt

Nie ma wyrazu "eat" to co mam wstawić?

5 miesięcy temu

lukasz548625

Nie ma wyrazu eat wiec nie można wstawic poprawnej odpowiedzi

5 miesięcy temu

IzaSiedlec

nie ma słowa eat

2 miesiące temu

Katrina4859

"am" "watching" "studying" "eatING" "I" "walking" "coming" "rice" to są słowa do wyboru. Co mam z tego skleić? I eat rice. To ma być podchwytliwe? By osoba miała napisać to zdanie samodzielnie, a nie złożyć?

2 miesiące temu

GrzegorzS8

Witam. Nie ma w odpowiedzi: eat. Pzdr.

1 miesiąc temu

waldek766269

Powinno być: I eat rice

4 dni temu

lodemai1

I eat A rice jest zle

3 lata temu

monikakryza

Ryz jest niepoiczaly to nie dajesz 'a'

3 lata temu

SzymonSliw

Nie niestety dobrze bo poprawne tłumaczenie jest takie I ja eat jem ryż ale to niewiem skąd

3 lata temu

SzymonSliw

A

3 lata temu

SzymonSliw

Ale to a niewiem skąd

3 lata temu

SzymonSliw

A niema napisane jest tak I eat rice

3 lata temu

arianaqwerty

Bo to jest I eat rice

3 lata temu

mateuszgroszek

Jest

3 lata temu

Ololoczeka

I eat child xD

3 lata temu

tim9871

cholera

3 lata temu

alien238081

Hiski

3 lata temu

Marta817018

A czemu nie moze byc eating

1 rok temu

OlaRekuta

bo to czas teraźniejszy, a w czasownikach dodaje się -ing

11 miesięcy temu

Bartosz382601

Bo nie i huj

9 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.