Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jem ryż."

Tłumaczenie:I eat rice.

3 lata temu

20 komentarzy


Martynka334652

Przecież I am to ja jestem, więc dlaczego nie może być ,,I eating rice" tylko ,,I'm eating ride" czyli ,,Ja jestem jem ryż"??? Proszę o poprawną odpowiedź, ponieważ od dawna mam z tym problem...

4 miesiące temu

Oliwka686

Xd

4 miesiące temu

JaninaArndt

Nie ma wyrazu "eat" to co mam wstawić?

2 miesiące temu

lukasz548625

Nie ma wyrazu eat wiec nie można wstawic poprawnej odpowiedzi

2 miesiące temu

MilenaMdra

Ponieważ to jest w czasie present continuous Bo sytuacja dzieje się w chwili mówienia a w tym czasie po podmiocie operatorem jest czasownik be w zależności od osoba i dlatego do I jest am I to jest operator którego się nie tłumaczy

1 miesiąc temu

IzaSiedlec

nie ma słowa eat

4 godziny temu

lodemai1

I eat A rice jest zle

3 lata temu

monikakryza

Ryz jest niepoiczaly to nie dajesz 'a'

3 lata temu

SzymonSliw

Nie niestety dobrze bo poprawne tłumaczenie jest takie I ja eat jem ryż ale to niewiem skąd

3 lata temu

SzymonSliw

A

3 lata temu

SzymonSliw

Ale to a niewiem skąd

3 lata temu

SzymonSliw

A niema napisane jest tak I eat rice

3 lata temu

arianaqwerty

Bo to jest I eat rice

3 lata temu

mateuszgroszek

Jest

3 lata temu

Ololoczeka

I eat child xD

3 lata temu

tim9871

cholera

3 lata temu

alien238081

Hiski

3 lata temu

Marta817018

A czemu nie moze byc eating

1 rok temu

OlaRekuta

bo to czas teraźniejszy, a w czasownikach dodaje się -ing

8 miesięcy temu

Bartosz382601

Bo nie i huj

6 miesięcy temu