1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The girl's cat"

"The girl's cat"

Переклад:Кіт цієї дівчини

April 26, 2015

21 коментар


NazarKredo

Я гадаю, що "цієї дівчини кіт" також правильна відповідь.


OlegBugare

якщо дослівно то так, але воно не звучить


Sarmat477011

Цілком погоджуюсь, бо це буквальний переклад й тому він правильний


fxh39

The girl's cat. Артикль стосується іменника, а не присвійного прикметника. Кіт буде цей в незалежності чи це просто цей кіт, чи це цей кіт дівчинки. Речення не втратить сенсу, якщо з нього ми приберемо girl's. Але втратить, якщо приберемо cat. Тому правильно Цей кіт дівчинки. Виправіть, будь ласка.


Fb8U1

Як я зрозумів, Ви вважаєте girl's присвійним прикметником. Не погоджуюсь. Це іменник, що позначає власника. Іноді цю форму іменника називають присвійним відмінком. Артикль стосується саме власника, а не кота. Слову cat артикль не потрібен, бо його цілком описує означення the girl's, вказуючи, про якого саме кота йде мова.


Yablunka

я теж про це подумала, але хотіла пересвідчитися, чи таки так, бо не маю опертся, можливо хто дасть лінки на словники і т.д.?!


Vova_Scorpion

Короче модератори, я вже втомився вивчати "українську" граматику. Я переклав це речення як "Цей кіт дівчини" точно так же можна сказати "Цей кіт хлопця" і не кажіть що таких речень не існіує...


FBDT6

Я кажу ,,кіт цієї дівчини'', а воно каже, що не правильно


Fb8U1

Якщо Ви кажете українською, то це неправильно. Треба казати те, що чуєте, тобто, англійською.


KUWo18

А ти тим часом не писав українською??? Га?


89e51

На мій переклад: (кіт цієї дівчини) програма пише таку ж відповідь, але зазначає неправильний переклад


Fb8U1

У мене іноді буває таке при поганому інтернеті. Я пояснюю це тим, що на перевірку відповіді дається певний час. Якщо відповідь не прийшла своєчасно, програма сприймає її як помилкову. Хотілось би перевірити, чи у Вас теж повільний інтернет? Напишіть сюди.


EqIO12

вони що т*пі я помилився ОДНІЄЮ буквою а вони написали що я використав неправильне слово


slavik33334

натискаю на кнопку і нічого не звучить(


Vitalik284177

The girl's що це таке,що там заховано is чи що бо я не розумію,напишіть,дякую за відповідь.


Fb8U1

Закінчення 's із апострофом вживається для позначення власника чогось. Про це, а також про інші два випадки закінчення s іменників у Драгункіна на стор 31-33 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Щодо походження цієї форми іменника пояснювала Nordry. Було The girl has... Так що за закінченням 's сховане has. Проте не пробуйте заміняти girl's на girl has, бо при цьому зміниться структура речення.


UiF77

Из-за моей дикции(я не выговариваю,,р,,) он не разпознает то, что я говорю


Fb8U1

Якщо проблема з одним лише звуком, то не будуть розпізнаватись лише ті слова, у яких є цей звук. А вправа приймається, якщо навіть окремі слова не приймаються. Треба, щоб більшість слів звучали правильно. Зосередьтесь на цьому. Прислухайтесь до звучання англійських слів і наслідуйте це звучання. Багато звуків англійської не зовсім такі, як в українській.


KUWo18

Ісусе мій небесний, хууухххх, та це все дуже просто!!! Чого вам має бути нелегко?

The girl's cat

=

Кіт цієї дівчини

Вчом проблма? Це все дуже izi pizi! Все вам поясню Тільки підпишіться на мене

Ім'я: KUWo18

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати