1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The girl's cat"

"The girl's cat"

Переклад:Кіт цієї дівчини

April 26, 2015

14 коментарів


NazarKredo

Я гадаю, що "цієї дівчини кіт" також правильна відповідь.


OlegBugare

якщо дослівно то так, але воно не звучить


Sarmat477011

Цілком погоджуюсь, бо це буквальний переклад й тому він правильний


fxh39

The girl's cat. Артикль стосується іменника, а не присвійного прикметника. Кіт буде цей в незалежності чи це просто цей кіт, чи це цей кіт дівчинки. Речення не втратить сенсу, якщо з нього ми приберемо girl's. Але втратить, якщо приберемо cat. Тому правильно Цей кіт дівчинки. Виправіть, будь ласка.


Fb8U1

Як я зрозумів, Ви вважаєте girl's присвійним прикметником. Не погоджуюсь. Це іменник, що позначає власника. Іноді цю форму іменника називають присвійним відмінком. Артикль стосується саме власника, а не кота. Слову cat артикль не потрібен, бо його цілком описує означення the girl's, вказуючи, про якого саме кота йде мова.


Olesya106694

Дякую за гарний опис


Yablunka

я теж про це подумала, але хотіла пересвідчитися, чи таки так, бо не маю опертся, можливо хто дасть лінки на словники і т.д.?!


FBDT6

Я кажу ,,кіт цієї дівчини'', а воно каже, що не правильно


Fb8U1

Якщо Ви кажете українською, то це неправильно. Треба казати те, що чуєте, тобто, англійською.


Vitalik284177

The girl's що це таке,що там заховано is чи що бо я не розумію,напишіть,дякую за відповідь.


Fb8U1

Закінчення 's із апострофом вживається для позначення власника чогось. Про це, а також про інші два випадки закінчення s іменників у Драгункіна на стор 31-33 http://mi.anihost.ru/Dragunki/Malyj_pryzhok.pdf

Щодо походження цієї форми іменника пояснювала Nordry. Було The girl has... Так що за закінченням 's сховане has. Проте не пробуйте заміняти girl's на girl has, бо при цьому зміниться структура речення.


UiF77

Из-за моей дикции(я не выговариваю,,р,,) он не разпознает то, что я говорю


Fb8U1

Якщо проблема з одним лише звуком, то не будуть розпізнаватись лише ті слова, у яких є цей звук. А вправа приймається, якщо навіть окремі слова не приймаються. Треба, щоб більшість слів звучали правильно. Зосередьтесь на цьому. Прислухайтесь до звучання англійських слів і наслідуйте це звучання. Багато звуків англійської не зовсім такі, як в українській.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.