1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Můj pes jí všechno kromě mas…

"Můj pes jí všechno kromě masa."

Překlad:My dog eats everything but meat.

April 26, 2015

19 komentářů


Vlcek1942

Prosím o vysvětlení, proč je použito "but = ale" a ne "except = kromě" ?


AlmaMESTLO1

Souhlas s p. Vlčkem.


Mira737653

"my dog eats everything except for meat" mi nevzalo, nahlasil jsem


Tiger313

Muj pes ji vsechno ale maso???


vladimirbz

jde o frázi .... i Google to tak překládá


Myrka.l

Odkdy je Google prekladac povazovan jako relevantni zdroj informaci?


Marek258063

Může už se konečně odpovědět na tu otázku, proč tam nemůže být except for meat? Děkuji....


Pavla377377

proč nebere "My dog eats all, except for meat."?


miroslavsvara

Prosim proc tam nemuze byt to Except for meet ?


SPOCZ

Podle níže uvedené statistiky se "Except for meat" se také používá. Navíc podobná věta v Duolingo i je: "I eat everything except for meat." https://forum.duolingo.com/comment/12460729/I-eat-everything-except-for-meat Google Books Ngram Viewer https://books.google.com/ngrams/graph? https://slovnik.seznam.cz/preklad/cesky_anglicky/krom%C4%9B https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/but?strict=true (vyjma) koho/čeho EXCEPT (for), BUT sb/sth


Mira737653

Podle https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-except-and-except-for-in-terms-of-their-usage konkretne prispevku Chris Aubeck, v tomto pripade je mozno pouzit i expect, i expect for. Zkopiruji: EXCEPT FOR means “with the exception of” or “excluding.”

We all ate meat except for Susan. EXCEPT THAT means “except for the fact that” or “apart from the fact that.”

Your house is nice, except that it's a bit far from the station. You can often omit FOR or THAT. But remember:

If EXCEPT FOR is followed by a preposition, always omit FOR:

I like dancing anywhere, except in noisy discos. If EXCEPT FOR is followed by a verb, don't omit FOR:

Kevin was fine except for feeling a bit tired.


Vlcek1942

Stejně si myslím, že by tu měly být věty, které korespondují s realitou. Já osobně neznám psa, který by nejedl maso. Ale nejsem kynolog. Mohlo tam být, místo psa, třeba "můj přítel/moje přítelkyně...". Ale tohle (můj příspěvek) je už hodně mimo téma výuky. Tak se omlouvám.


kacenka9

Ja na tom nevidim nic nerealneho. Mozna prave proto ten dotycny tu vetu vubec rika, protoze ma zvlastniho psa.


azureus2007

Tak neviem preložil som My dog eats everythink but none meat. Bez toho záporu none mi to nedáva zmysel


kacenka9

Nicmene v realite ta vase veta smysl nedava, zatimco ta v zahlavi je bezna.


TomMertlk

Proč to nebere toto: My dog eats everything without meat


PatrikMokry

But for neberete!!!


Tom525292

My dog eats everything but not meat?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.