1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Їхні діти читають книги."

"Їхні діти читають книги."

Переклад:Their children read books.

April 26, 2015

13 коментарів


ckabr

Яка різниця між children та kids?


Sergey_Sh

Children формально kids неформально. Це в принципі головна різниця


Sofia463704

Різниці немає.


Ghss10

Чому програма то вимагає артикля, то ні в однакових реченнях?!


Margarita48779

Чому неможна вжити артикль "The"? The books


Sergey_Sh

Бо це не конкретні книжки, вони читають, а взагалі читають книжки. (будь які)


FBDT6

Child - дитина, англійською мовою. Кіnd-дитина, німецькою мовою


xeMo20

Kids це не дитига а діти

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.