1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей сир ваш."

"Цей сир ваш."

Переклад:The cheese is yours.

April 26, 2015

26 коментарів


Shved1111

Чому your необхідно писати з S - yours


Roman117009

Походу тому що тут третє лице, children read a book; child reads book; тут множина тоже грає, вроді я все правильно написав


Roman117009

Наприклад Peoples reads books не правильно два рази підряд s не ставиться і по друге воно не звучить.


RxSF680819

Іди нахуй


Mariana800876

Чому перед yours стоїть is


Fb8U1

Віктору Гуменюку. Англійське речення буде однаковим при зверненні до однієї особи, чи до кількох. Якщо Ви подумали, що yours - це множина від your, то це не так. Почитайте про присвійні займенники Прилягаючі (займенники-прикметники) та Абсолютні (займенники-іменники). Постарайтеся зрозуміти різницю між ними. Для багатьох це складна тема.

http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/


LadyOwl888

Цей сир ваш. -відповіла- "The cheese is yours." а вибило що не правильно???(


Alina640277

Можете будь ласка пояснити чому перед "yours" стоїть "is", адже пишемо "you" з "are", а не з "is". Допоможіть будь ласка.


Oksana553249

The cheese is yours. You are сюди не відноситься. Тут йде мова про сир - він(he) , а при he,she,it - is


BGN01010101

Дякую вам за відповідь.


Sergey774

Тут is відноситься до cheese - він.


[заблокований користувач]

    Я так і не розумію коли вживати your/yours, our/ours, при яких умовах добавляєтся "s"


Vadym_H

    The cottage cheese is yours. В чому помилка?


deniko
    Mod
    Plus

    Тут в основному дискутують на тему your/yours, і ця тема ніби розкрита у відповідях, а у вас питання нестандартне і цікаве.

    Так, я вважаю це має прийматися. Я коли вчився в школі, нас учили, що той сир, що не твердий - тобто те, що поляки назиювать "twaróg", який українською ми називаємо сиром - перекладається як cottage cheese. Тому це варіант, звісно, має прийматися, але не приймався - я щойно додав.

    На практиці те, що в Англії називають cottage cheese, виглядає ось так:

    Всередині - щось схоже на молоко з маленькими шматочками білого сиру. Я не певен, що ми такий продукт назвали би сиром. Ну, може й назвали, але точно додали б якесь описове слово до нього: дуже рідкий сир, чи якось так.

    Такий сир, до якого ми звикли, тут не виготовляють, але продається польський twaróg:

    І його англійською називають curd cheese, але на фейсбуку я бачив, що про нього писали very thick cottage cheese.

    Я додав і curd cheese до варіантів що приймаються.


Viktor_Humeniuk

    І як тут розібратися чи звернення йде до однини чи, до множини? Якщо з малої то логічно, що множина?


IDIKI1

    написав the cheese your чому не правильно??


Miriuka

    після your пишеться слово яке відноситься до нього ( твій кіт - your cat) , після yours не пишеться ( чий кіт? - твій. -whose cat? - yours)


Balzamina

    Чому yours а не your?


Shved1111

    після your треба іменник, а після yours не треба, і його можна ставити у кінці саме


VIuaq

    Ох і ці присвійні займенники ( жахххх


sashatern

    Чому не правильно написано,якщо все таксамо перекладено.чому видає помилку?


Hcyo15

    У мене через це речення серця закінчилися


DzonmyklLy

    Більше не потрібно це даремно ..н


RxSF680819

    Руны прямая правильно говоришь пишешь и она это пишет

    Learn English in just 5 minutes a day. For free.