Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why is he not a popular figure?"

Çeviri:O neden popüler bir figür değildir?

3 yıl önce

5 Yorum


nihilasya

"he" nasıl figür oluyor, anlayamadım.

3 yıl önce

LadyNurington

"Figure" İngilizce'de şahıs/şahsiyet anlamına da gelebilir. Bu yüzden burada bahsedilen şahıs için üçüncü tekil "he" kullanılmış.

3 yıl önce

nihilasya

Anladım. Çok teşekkür ederim.

3 yıl önce

LadyNurington

Bir şey değil. :)

3 yıl önce

ashleyy_y

Neden figür ve şahsiyet yerine karakter kullanılmaz ?

2 yıl önce