1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "It is tomato season."

"It is tomato season."

Переклад:Це сезон помідорів.

April 27, 2015

8 коментарів


MisterUH

Чому перед season не ставиться артикль?


a3wZ10

Чому перед season нема артиклю?


Krasunja

А чому перекладається помідорів а не помідора?на анг.мові там же пишеться однина


600r

Помідорний сезон


1111Illia

правильніше буде томатний сезон


Dmy_S

Без артикля мені зустрічалися тільки стійки словосполучення in season, out season, а так щоб як тут - так уперше бачу.


Kochany3

А "помідоровий сезон" чому не підійшов?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.