"Heisinthewhiteshirt."

Переклад:Він у цій білій сорочці.

3 роки тому

28 коментарів


nko17

Він у цій білій сорочці?? Це те саме що він в білій сорочці!!¡¡

3 роки тому

LiliaBodna

Чому "у цій білій сорочці"? Тоді б було "in this write shirt"? Чи не так?

3 роки тому

y0mV5

The = this.

1 рік тому

y0mV5

І ви написали "в цій пише сорочці")

1 рік тому

Serhiy577273

Артикль "the" у вимові чути як "а"

6 місяців тому

.iD13

Я не згодна з цим реченням

2 роки тому

hdkU11

Я теж

1 тиждень тому

Vladyka1789

програма чіпляється до нюансів, що дуже дратує. велика різниця між словом "білі" і "білій". На мою думку програма далека від розмовної як української так і engish

1 рік тому

v6lL6

Звучить, як "He is in A white shirt". Ніякого "the" там не чути.

5 місяців тому

v6lL6

Звучить, як "He is in A white shirt", артикля "the" там не чути

5 місяців тому

TarasChukas

"він є в цій білій сорочці" - правильно, "він є у цій білій сорочці" - не правильно. Чому?

2 роки тому

basmur
basmur

Бо між голосним і приголосним завжди пишуть «в».

2 роки тому

Svitlana503838

переклад "він одягнений у білу сорочку" також вірний

1 рік тому

AllaGolova

"На ньому ця біла сорочка" - чому не правильно?

5 місяців тому

Vadym799359

The немає, чітко чується "а"

3 тижні тому

aXQv1

яка різниця "в" чи "у"

3 роки тому

HannaHanna7

Між двома приголосними повинна бути "у"

3 роки тому

fd6B2

А чому не підходить У

2 роки тому

Tsudinovych

Чому не можна "він у білій сорочці", а обов'язково з "цій"? Хіба це не одне і те саме? Я розумію, артикль " the" і таке інше, але ж суть то однакова.

2 роки тому

vovanada

Чому "він у білій сорочці" не правильна відповідь?

3 роки тому

Kotoffsky1

The - цій

3 роки тому

xrustynka

Томущо є ще the тобто це, цій

3 роки тому

max748384

Незнаю я написав правильний переклад

2 роки тому

zeus11111

зачем тут стоит the?

1 рік тому

crQA4

чому "у нього біла сорочка" вийшло не правильно?

1 рік тому

Maxym_english

написав білі а воно хоче білій

3 роки тому

olesyalevchun

"Він надів білу сорочку"?

3 роки тому

Yablunka

це інше дієслово - put on

3 тижні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.