"Це ваше?"

Переклад:Is it yours?

April 27, 2015

17 коментарів
Це обговорення закрито.


nelya.zhuk

проходжу цей тест другий раз. зараз правильна відповідь "is this yours". а першого разу "is it yours" чому????


deepcort

В мене "is it yours".


nNfy19

Де ти знайшла it?


O.Yevhen

мабуть тому, що в даному випадку it, the та this сприймає як це


LydiaPriem

В мене теж саме!!


lyova88

your хіба неправильно? В українському варіанті незрозуміло, чи "ваше" означає власність багатьох людей чи однієї людини, до якої звертаються з повагою... я натиснув "Повідомити про проблему" хоча не є упевнений у своїй правоті.


Fb8U1

Your, yours. Це дві форми присвійного займенника. Перша форма: my, your, his, her, its, our, their. Друга форма: mine, yours, his, hers, its, ours, theirs. Як бачимо, більшість із них утворюються від першої форми додаванням s. Не додається s лише до his та its, які закінчуються на s, а mine утворений як окреме слово. Перекладаються займенники обох видів однаково, а відрізняються своєю роллю. Перша форма вживаєься частіше, вона вказує, чия це річ. Тому після цих займенників завжди стоїть іменник або займенник, що його заміщує. It is your pen. Це твоя ручка. Друга форма вживається в коротких відповідях. Іменник або відсутній, коли відомо, про що йдеться, або стоїть перед займенником. Whose is this pen? Yours. Чия це ручка? Твоя. Ще один приклад: Is this pen his or hers? Це ручка його чи її? Зважаючи на це коротке пояснення, your i yours у реченні цієї вправи не взаємозамінні, хоч українською звучать однаково. Детальніше можна почитати на сайті: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/


VIuaq

Дякую за обґрунтовану відповідь


IrynaSerni

Дякую! Чудове пояснення


amithos

Дуже дякую)


olsnake

It is yours написав і прийняло


3N871

Чому не може бути "It's yours"?


Fb8U1

Зверніть увагу, що це питальне речення, тому присудок має бути попереду підмета. Is it yours?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.