Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це ваше?"

Переклад:Is this yours?

3 роки тому

13 коментарів


lyova88
lyova88

your хіба неправильно? В українському варіанті незрозуміло, чи "ваше" означає власність багатьох людей чи однієї людини, до якої звертаються з повагою... я натиснув "Повідомити про проблему" хоча не є упевнений у своїй правоті.

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Your, yours. Це дві форми присвійного займенника. Перша форма: my, your, his, her, its, our, their. Друга форма: mine, yours, his, hers, its, ours, theirs. Як бачимо, більшість із них утворюються від першої форми додаванням s. Не додається s лише до his та its, які закінчуються на s, а mine утворений як окреме слово. Перекладаються займенники обох видів однаково, а відрізняються своєю роллю. Перша форма вживаєься частіше, вона вказує, чия це річ. Тому після цих займенників завжди стоїть іменник або займенник, що його заміщує. It is your pen. Це твоя ручка. Друга форма вживається в коротких відповідях. Іменник або відсутній, коли відомо, про що йдеться, або стоїть перед займенником. Whose is this pen? Yours. Чия це ручка? Твоя. Ще один приклад: Is this pen his or hers? Це ручка його чи її? Зважаючи на це коротке пояснення, your i yours у реченні цієї вправи не взаємозамінні, хоч українською звучать однаково. Детальніше можна почитати на сайті: http://easy-english.com.ua/possessive-pronouns/

2 роки тому

nelya.zhuk

проходжу цей тест другий раз. зараз правильна відповідь "is this yours". а першого разу "is it yours" чому????

3 роки тому

O.Yevhen
O.Yevhen

мабуть тому, що в даному випадку it, the та this сприймає як це

2 роки тому

deepcort

В мене "is it yours".

3 роки тому

AndryRubak

Ніодна відповідь неправильна, як це взагалі можливо так? На одне і те саме запитання є 3 відповіді, із 3 відповідей ні одно неприймається!!!!

11 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Ви тут недавно, тому могли не звернути увагу, що просять вказати УСІ правильні відповіді. Часто буває дві правильні. Якщо вказати лише одну, то це вважається помилкою, бо інша правильна не вказана.

11 місяців тому

MySizaR

А як щодо "it's yours?" Чи буде воно правильним з точки зору граматики?

1 рік тому

JgFu11

is it youts? - теж зарахувало як правильна відповідь)

9 місяців тому

varvara315873

Почему не правельна(This is your)

8 місяців тому

w4q05

На першому місті дфєслово - is.

4 тижні тому

w4q05

*дієслово)

4 тижні тому

w4q05

В питальному реченні

4 тижні тому