"Цідівчатачитаютьгазету."

Переклад:The girls read a newspaper.

3 роки тому

16 коментарів


YuliyaSagan

Чому "ці дівчата" перекладається як "the girls", а не "these girls"? "The girls" перекладається ж просто "дівчата"

3 роки тому

Sashka_1_8

Тому що артикль The використовується для конкретизації. Наприклад слово Girls ( без артикля ) перекладається я Дівчата, а словосполучення The girls перекладається як Ці дівчата

2 місяці тому

PasoK21

чому в теорії перед цим тестом було написано лише про Present Simple, а правильна відповідь це речення, яке у Present Continious?

2 роки тому

Valentyna287923

Пізд

1 рік тому

BogusCristal

Чому!!! Був тільки один перевод а стало два!!! ЧОМУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 роки тому

DinVinchester

Ну впринципі, "чому" це запитання, тому зазвичай, після нього ставлять знак питання"?". :)

3 роки тому

Sha1ena

Чому не зараховується "The girls"?(

2 роки тому

9HBK3

Треба вибрати 2 варіанти перекладу

1 рік тому

LarkinUA

Артикль The може використовуватися також у множині

2 роки тому

81QA1

Після першої не правильної відповіді, Ви далі мені показували, що я натискаю не правильно, хоча вже тоді я натискала правильно.

2 роки тому

9HBK3

Треба вибрати 2 переклади

1 рік тому

GAsj6

Може і помилиличь

1 рік тому

Maryana784382

Що за нафіг

1 рік тому

Hs982
Hs982

Чому A newspaper??? Коли ставимо артикль А??

2 тижні тому

jazN798528

Правильного варіанта немає

1 тиждень тому

Lr9Q

Я спробувала всі три варіанта це не справедливо!

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.