1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ці дівчата читають газету."

"Ці дівчата читають газету."

Переклад:The girls read a newspaper.

April 27, 2015

49 коментарів


YuliyaBychek

Чому "ці дівчата" перекладається як "the girls", а не "these girls"? "The girls" перекладається ж просто "дівчата"


Sashka_1_8

Тому що артикль The використовується для конкретизації. Наприклад слово Girls ( без артикля ) перекладається я Дівчата, а словосполучення The girls перекладається як Ці дівчата


Umbrella1941

Це не дає відповіді на питання.

В завданнях зустрічаються 2 випадки: 1. "The girls..." 2. "These girls..".

в яких випадках вживається "the" а в яких "these"?? Яка між ними відмінність?


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


W7X91

Тобто, чи вірно я вас зрозумів, що словосполучення "these girls" - існувати не може?


WzM72

Може. Помилки не буде.


Olly_1052

Варіант відповіді з "these girls" доданий у жовтні 2020 року.


Umbrella1941

В завданнях зустрічаються 2 випадки: 1. "The girls..." 2. "These girls..".

в яких випадках вживається "the" а в яких "these"?? Яка між ними відмінність?


3eHw12

Артикль the вживається, коли ми говоримо про щось, про що ми вже згадували в цьому контексті, або якщо співбесідник у курсі, про який саме предмет іде мова. В таких ситуаціях можливий переклад the як цей/ця.


Pavlo21Mi

чому в теорії перед цим тестом було написано лише про Present Simple, а правильна відповідь це речення, яке у Present Continious?


koskos19

Виправте будь ласка помилку: коли в реченні стоїть словосполучення "Ці дівчата" а не просто "Дівчата", то зрозуміло, що мова йде про конкретних "Цих" дівчат серед усіх інших. Чому тоді коли я пишу у перекладі "These girls" мені вибиває помилку??? Або чіткіше сформулюйте подібні словосполучення на українській мові, шоб не плутати людей із перекладом!!!


Bog201259

Програма перекладає погано. Або розробники програми не знають української мови.


BogusCrystal

Чому!!! Був тільки один перевод а стало два!!! ЧОМУ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


DinVinchester

Ну впринципі, "чому" це запитання, тому зазвичай, після нього ставлять знак питання"?". :)


kkjjkoh

Це нечесно що замість "these" стоїть "the" хоча в під казках показують так "these".


COOLGUYS8

Як же я ненавиджу цей артикль " a " то він там є то нема


GAsj6

Може і помилиличь


Hs982

Чому A newspaper??? Коли ставимо артикль А??


Umbrella1941

Якщо не помиляюсь : "A" перед приголосними.. "An" перед голосними.. Буквами слова, яке вимагає артикль.. Якщо питання не про це, тоді незнаю.


ira706712

Перед деякими словами взагалі не потрібно ставити "а", так і не розумію чому


Andrii770427

Коли мені вибило помилку то писало this а не the


U6Mb3

Це речення фігня


lda25

А я неможу взагалі скласти слово


VAD_V

The girls are read a newspaper. Так можно?


Alex2537

Ні, The girls are reading a newspaper. Це Present Continuous, означає, що дія відбувається в даний момент.


CSXv9

Чому воно не пртймає відповідь і не кидає правильну підсказку


U6Mb3

Це речення взагалі фігня


Maruna787

Ця "а" задовбала я забуваюсь її вставити біля newspaper!


mUB213

Чому read на не reads


mHeV19

Дуже вашко


Sha1ena

Чому не зараховується "The girls"?(


9HBK3

Треба вибрати 2 варіанти перекладу


fvni18

Не задавайте такі питання


a4iw9

Цей додаток здійснює мою мрію


Maryana784382

Що за нафіг


sofiaKhoru

Можна писати "paper" замість "newspaper"? Чи це помилка??


Lr9Q

Я спробувала всі три варіанта це не справедливо!


jazN798528

Правильного варіанта немає


LarkinUA

Артикль The може використовуватися також у множині

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.