Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Me too"

Μετάφραση:Κι εγώ επίσης

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


jouly1Kara

ποια η διαφορά μεταξύ to και too

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Είναι δυο διαφορετικές λέξεις.

Το too έχει δύο χρήσεις:
- μπορεί να σημαίνει "επίσης" όπως στη συγκεκριμένη πρόταση.
- μπορεί να σημαίνει "υπερβολικά, πάρα πολύ" με μια αρνητική έννοια, πχ. It's too big. Είναι υπερβολικά μεγάλο. Είναι πάρα πολύ μεγάλο (αρνητική έννοια: δεν θα χωρέσει)

Το to έχει κι αυτό δυο βασικές χρήσεις:
- μπορεί να σημαίνει "να", πχ. I want to eat. Θέλω να φάω.
- μπορεί να σημαίνει "σε, προς", κ.α. ως πρόθεση. Π.χ. I go to school. Πηγαίνω στο σχολείο. I give it to you. Το δίνω σε σένα.

πριν από 3 χρόνια

soleboum16

Στην αρχη εβαλα "και εγω το ιδιο", δεν καταλαβαινω γιατι ειναι λαθος, δεν ειναι τοσο ευχρηστο το "και εγω επισης"

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Έχεις δίκιο! Το πρόσθεσα κι αυτό. Ευχαριστούμε!

πριν από 2 χρόνια

ntimosp

Αφού το πρόσθεσες γιατί μου παίρνει λάθος την απάντηση "και εγώ επίσης;"

πριν από 9 μήνες