Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Η Πέμπτη δεν είναι ένας μήνας."

Μετάφραση:Thursday is not a month.

πριν από 3 χρόνια

2 σχόλια


Kitrinos
Kitrinos

καλησπερα. επειδη καμια φορα ξεχναω και βαζω αρθρο "the thursday is not..." γιατι δεν παιρνει αρθρο σε αυτη την περιπτωση; ευχαριστω

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Νομίζω σε αυτήν την περίπτωση δεν παίρνει άρθρο επειδή είναι όνομα. Κι ενώ στα ελληνικά θα πούμε, ο Γιώργος, ο Νίκος, η Πέμπτη, ο Απρίλιος, η Ιταλία, στα αγγλικά θα είναι χωρίς άρθρο, George, Nick, Thursday, April, Italy.

πριν από 3 χρόνια