1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is three degrees tonight."

"It is three degrees tonight."

Çeviri:Bu gece hava üç derece.

April 28, 2015

20 Yorum


CigdemFurat

Hava kelimesi kullanilmadigi halde cevap icinde kullanmayi neden zorunlu yaptiniz?


Alparslan_IC

"It is" demiş. Eğer demeseydi hava dememize gerek kalmazdı. Aynı It rains gibi mesala, "It" vardır başında ve böylece yağmur yağdığını anlarız. Belki biraz uzak gibi görünürler; ama aynıdırlar. Burda bir nesnenin derecesini söyleseydi o zaman hava olmazdı tabii ki; ama "It is" olduğundan havadan bahsetmiş oluyor arkadaşlar.


CigdemFurat

cevapları şimdi gördüm :)) Alparslan bey, şimdi benim anlamadığım, normal bir konuşmada da havadan bahsedilen öncü bir cümle yokken bile şu cümlenin çevirisinde yine hava kelimesi var mı farzetmeliyiz? hava dışında neyden bahsedilirse bahsedilsin belirtilmek zorunda mı kalıyor bu sebepten?


Rumeysa383885

Kesinlikle katılıyorum


DouCanay1

İngilizcede her zamab birebir Türkçe'ye çeviri olmaz unutulmamalıdır ki İngilizce ve Türkçe aynı dil ailesinden bile değildir


umit463

bu gece 3 derece ?


ildenD

Degree neden çoğul olarak kullanılmalı?


S.S.AKBULU

Hava kelimesi yok Duo


MusalZafer

İngilizce de birebir kelimeleri bulmaya çalışmak her zaman geçerli değil örnek I will do my best (Elimden gelenin en iyisini yapacağım) burada el yani hand yok ama bu anlama geliyor


KerasusKon

Hava kelimesi olmak zorunda değil. Bu bir kaliptir. Biraz ilerleyince daha iyi kavrayip leb demeden leblebiyi anlayacaksiniz


bugrabuyuktas

bu gece o üç derecedir neden olmuyor


mit106841

Hava kelimesi nerde


haticeee11

Bu geve üç derece yazdigimda kabul etti


Emre351295

Yok yok hava. Demin biri hava dedi tahta yok


kamil_varan

celcius mu fahrenheit mı ne derecesi açı mı amk


KerasusKon

Mert "it" olmadan olmaz büyük ihtimalle. Yinede bir araştıralım


deyr0der

off bu dilin ızdırabıni


mehmet135668

bu gece üç derece de doğru cevaptır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.