1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У неї гарна фігура, тому що …

"У неї гарна фігура, тому що вона плаває кожного дня."

Переклад:She has a good figure because she swims every day.

April 28, 2015

5 коментарів


TanyaGV

А що "She has a nice figure because she swims each day." не так перекладається?


McINtoch

а як тоді перекладається "She has a nice figure because she swims each day"?


AntonMatsk2

Чому не сприймається відповідь "She has a good figure because she goes swimming every day" ?


a3wZ10

She has a nice figure because she swims daily. "daily"- кожного дня,щоденно


Nat868686

Таке враження що це речення створив дядько Гугл. Чому не "She is fit" "She is in a good shape"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.