"У неї гарна фігура, тому що вона плаває кожного дня."

Переклад:She has a good figure because she swims every day.

April 28, 2015

7 коментарів
Це обговорення закрито.


TanyaGV

А що "She has a nice figure because she swims each day." не так перекладається?


AntonMatsk2

Чому не сприймається відповідь "She has a good figure because she goes swimming every day" ?


777Nat777

Таке враження що це речення створив дядько Гугл. Чому не "She is fit" "She is in a good shape"?


McINtoch

а як тоді перекладається "She has a nice figure because she swims each day"?


a3wZ10

She has a nice figure because she swims daily. "daily"- кожного дня,щоденно


GoldRiverUA

Swimming (герундій)?


Vasyl403392

nice figure - чому не приймає?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.