"She drinks."

Переклад:Вона п'є.

April 28, 2015

24 коментарі


KhrystynaStupak

через клавіатуру не поставила апостроф


1OBV4

Таня привіт баба


81romak

Коли писати she drink а коли she drinks? Чому?


stephanco

She drinks завжди треба писати. She drink - це не правильно. З особами He, She, It завжди додаєтья "s" до дієслова. Це в більшості випадіків. Буває ще "es"


AnnaSh.1

Писати drinks коли хтось п'є а писати drink коли я п'ю


ViktoriaRo813295

Тому що жо she, he йде підставка "s"


Mr.ArsenHlad

А чому так, я написав"Вона п'є" а воно мені виправляє на Вона п''є?


ZXZT12

В мене те саме


uLLp5

Я хожу в 4 клас і оце мені ге допомагає.


stephanco

Апостроф на анг.розладці не сприймає.


g99rP

Я поставив ▪


ZXZT12

Чому коли я написала правильно в іншому перекладі показує те саме?


wasko2

Не можу скористатися мікрофоном


xAsA8

Рлралала


xAsA8

Чср--%&&155


VeronikaGevko

не знаю чому, але мені не відтворюється звукозапис


600r

Вероника-ника...)))


Evgenk.

Пропадають серця, ибо на телефони нема укр клавиатури


Frekid1

я просто вшоці

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати