"She drinks."

Переклад:Вона п'є.

April 28, 2015

12 коментарів


KhrystynaStupak

через клавіатуру не поставила апостроф


olenaaaaaa

Ні невцьму причина


81romak

Коли писати she drink а коли she drinks? Чому?


stephanco

She drinks завжди треба писати. She drink - це не правильно. З особами He, She, It завжди додаєтья "s" до дієслова. Це в більшості випадіків. Буває ще "es"


ViktoriaRo813295

Тому що жо she, he йде підставка "s"


AnnaSh.1

Писати drinks коли хтось п'є а писати drink коли я п'ю


Mr.ArsenHlad

А чому так, я написав"Вона п'є" а воно мені виправляє на Вона п''є?


ZXZT12

В мене те саме


XIhk11

Може в тебе не скачана досконалка


Vitalii_Hybailo

Написав правильну відповідь " Вона п'є " зарахувало як помилку, часто таке буває?


nXo98

Якщо зробити так щоб ми казали і після увімкнути щоб послухати тоді засчитає що ми сказали і напише правильно но деякі рази неправильно. Зрозуміло

Пов'язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.