1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "У нього зелені штани."

"У нього зелені штани."

Переклад:He has green pants.

April 28, 2015

16 коментарів


MisterUH

Pants - є множина.


Nv46

Мені здається що у цього слова нема однини, або множини. У всіх випадках пишеться "pants".


Nordry

Ви праві тільки наполовину :) Справді у всіх випадках пишеться саме "pants", а відбувається це саме тому, що дане слово має форму тільки множини. І словник це підтверджує.


M7GJ5

A хіба pants не можна замінити trousers?


Sofia641057

Чому не можна поставити перед "green pants" артикль "а"??


ivan878064

Так, дійсно, чому?


LkOD15

БО ШТАНИ МНОЖИНАААААААААААААААААА В ЛЮБОМУ ВИПАДКУ! А "а" СТАВИТЬСЯ ТІЛЬКИ ДО ОДНИНИИИИИИИИИИ


4l0F

У нього - he has, на ній - she wears: і там, і там в цьому контексті описується людина вже одягнена, ітому мало би: he/she wears. Але вказує, що він має, а не носить. Чому?


DyssjaJack

Поясній про артикль "а", чому тут його не має бути.


j5iP3

Pants це множина і однина


O4pX3

Правильно


mwkv6

Ви дебіли


wAIp11

Хто обзиваєтся, той сам так називаєтся!


O4pX3

Правильно

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.