"We live in different regions of England."

Çeviri:Biz İngiltere'nin farklı bölgelerinde yaşıyoruz.

April 28, 2015

8 Yorum


GlcanTopal

biz ingilterede farklı bölgelerde yaşarız bu neden olmadı ?

June 6, 2017

B5160-8

Cümle Region yerine Areas ile kurulabilir mi?

August 22, 2016

Nisa267866

Region bölge areas alan degil mi

May 14, 2017

Pelin519136

Kullanamaz

August 11, 2019

asdasdfdfd

abi farklı yerine değişik olmaz mı?

January 4, 2017

berke9090

Region yerine zone kullanilabilir mi?

April 8, 2017

recep18293

Dogru yazdigim halde neden yanlis veriyor yani ekleri ayirmak mi gerekiyor anlamdim

August 7, 2017

Sinan2003

Live is pronounced wrong, it sounds like "life".

February 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.