1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We live in different regions…

"We live in different regions of England."

Çeviri:Biz İngiltere'nin farklı bölgelerinde yaşıyoruz.

April 28, 2015

10 Yorum


GlcanTopal

biz ingilterede farklı bölgelerde yaşarız bu neden olmadı ?


B5160-8

Cümle Region yerine Areas ile kurulabilir mi?


Nisa267866

Region bölge areas alan degil mi


asdasdfdfd

abi farklı yerine değişik olmaz mı?


berke9090

Region yerine zone kullanilabilir mi?


recep18293

Dogru yazdigim halde neden yanlis veriyor yani ekleri ayirmak mi gerekiyor anlamdim


Sinan2003

Live is pronounced wrong, it sounds like "life".


erkan357923

İngiltereyi büyük harfle yazmadım kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.